При розповсюдженні рекламних товарів за 1 грн. платник ПДВ складає дві податкові накладні
У разі якщо база оподаткування ПДВ визначається виходячи із ціни придбання товарів і перевищує суму постачання таких товарів, визначену виходячи з їх договірної вартості, тобто ціна придбання перевищує фактичну ціну (договірну вартість) постачання, продавець складає дві податкові накладні: одну - на суму, розраховану виходячи з фактичної ціни постачання, іншу - на суму, розраховану виходячи з перевищення ціни придбання над фактичною ціною.
Податкова накладна складена на суму такого перевищення покупцю не надається. У рядках такої податкової накладної, відведених для заповнення даних покупця продавець зазначає власні дані.
Отже, у разі постачання за 1 грн товарів, придбаних/виготовлених для проведення рекламних заходів, платник ПДВ повинен нарахувати податкові зобов'язання виходячи із ціни їх придбання та скласти дві податкові накладні:
...
Читать дальше »