Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Июль » 24 » Порядок сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.
22:40
Порядок сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

Порядок сплати збору  за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

Які категорії суб’єктів  господарювання є платниками збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності?

 Згідно з положеннями статті 267 Податкового кодексу України платниками збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності є суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому цією статтею порядку торгові патенти та провадять такі види підприємницької діяльності:

а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;

б) діяльність з надання платних побутових послуг за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України;

в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти;

г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).

Приватний  підприємець  загальної системи оподаткування  здійснює торговельну діяльність  хлібом та  хлібобулочними виробами. Чи необхідно  йому придбавати  торговий патент?

Згідно з положеннями статті 267 Податкового кодексу України  не є платниками збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг, зокрема,  суб'єкти господарювання, які провадять торговельну діяльність виключно з використанням таких видів товарів вітчизняного виробництва: хліб і хлібобулочні вироби; борошно пшеничне та житнє; сіль, цукор, олія соняшникова і кукурудзяна; молоко і молочна продукція, крім молока і вершків згущених із домішками і без них; продукти дитячого харчування; безалкогольні напої; морозиво; яловичина та свинина; свійська птиця; яйця; риба; ягоди і фрукти; мед та інші продукти бджільництва, бджолоінвентар і засоби захисту бджіл; картопля і плодоовочева продукція; комбікорм для продажу населенню.

Які види діяльності провадяться  з придбанням пільгового торгового патенту?

Згідно з положеннями статті 267 Податкового кодексу України   з придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів (незалежно від країни їх походження):

-  товари повсякденного вжитку, продукти харчування, вироби медичного призначення для індивідуального користування, технічні та інші засоби реабілітації через торговельні установи, утворені з цією метою громадськими організаціями інвалідів;

-  товарів військової атрибутики та повсякденного вжитку для військовослужбовців на території військових частин і військових навчальних закладів;

-  насіння та посадкового матеріалу овочевих, баштанних, кормових та квіткових культур, кормових коренеплодів та картоплі;

-  сірників;

-  термометрів та індивідуальних діагностичних приладів.

З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів вітчизняного виробництва:

-  поштові марки, листівки, вітальні листівки і конверти непогашені, ящики, коробки, мішки, сумки та інша тара, виготовлена з дерева, паперу та картону, яка використовується для поштових відправлень підприємствами, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері надання послуг поштового зв'язку, і фурнітура до них;

-  товари народних промислів, крім антикварних та тих, що становлять культурну цінність згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері культури;

-  готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти, предмети догляду, перев'язувальні матеріали та інше медичне приладдя), вітаміни для населення, тампони, інші види санітарно-гігієнічних виробів із целюлози або її замінників, ветеринарні препарати, вироби медичного призначення для індивідуального користування інвалідами, технічні та інші засоби реабілітації інвалідів;

-  зубні паста та порошки, косметичні серветки, дитячі пелюшки, папір туалетний, мило господарське;

-  вугілля, вугільні брикети, паливо пічне побутове, гас освітлювальний, торф паливний кусковий, торф'яні брикети і дрова для продажу населенню, газ скраплений у балонах, що реалізується населенню за місцем проживання для використання у житлових та/або нежитлових приміщеннях;

-  проїзні квитки;

-  зошити.

Чи необхідно придбавати пільговий торговий патент при продажу  суб’єктами господарювання газет та журналів?

Згідно з положеннями статті 267 Податкового кодексу України  з придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва, що мають реєстраційні свідоцтва, видані в установленому порядку, а також книг, брошур, альбомів, нотних видань, буклетів, плакатів, картографічної продукції, що видаються юридичними особами - резидентами України.

При здійсненні продажу товарів, зазначених у абзаці першому цього підпункту, платники збору можуть одночасно здійснювати продаж супутньої продукції (незалежно від країни їх походження): ручки, олівці, інструменти для креслення, пензлі, мастихіни, мольберти, фарби, лаки, розчинники та закріплювачі для малювання та живопису, полотна, багети, рамки та підрамники для картин, швидкозшивачі, інші канцелярські прилади та конторське приладдя, крім виготовлених з дорогоцінних і напівдорогоцінних металів.

Який порядок  придбання торгового патенту?

Як визначено положеннями Податкового кодексу для провадження передбачених цією статтею видів підприємницької діяльності суб'єкт господарювання подає до органу державної податкової служби за місцем сплати збору заявку на придбання торгового патенту, яка повинна містити такі відомості:

- найменування суб'єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ім'я, по батькові суб'єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи);

-  юридична адреса (місцезнаходження) суб'єкта господарювання, а у разі якщо патент придбається для відокремленого підрозділу, - місцезнаходження такого відокремленого підрозділу згідно з документом, що засвідчує право власності (оренди);

-  вид підприємницької діяльності, для провадження якої придбається торговий патент;

-  вид торгового патенту;

-  найменування документа про повну або часткову сплату збору;

-  назва та фактична адреса (місцезнаходження) пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти, грального місця, позначення "виїзна торгівля";

-  назва, дата, номер документа, що засвідчує право власності (оренди);

-  період, на який придбається торговий патент.

Де  суб’єктам господарювання необхідно розміщувати торговий патент?

Положеннями Податкового кодексу України визначено, що оригінал торгового патенту повинен бути розміщений:

- на фронтальній вітрині магазину, а за її відсутності - біля реєстратора розрахункових операцій;

- на фронтальній вітрині малої архітектурної форми;

- на табличці в автомагазинах, на розвозках та інших видах пересувної торговельної мережі, а також на лотках, прилавках та інших видах торговельних точок, відкритих у відведених для торговельної діяльності місцях;

- у пунктах обміну іноземної валюти;

- у приміщеннях для надання платних послуг, а також у приміщеннях, в яких проводяться розважальні ігри.

Торговий патент повинен бути відкритий та доступний для огляду.

Чи можливо розміщувати на фронтальній вітрині магазину  копію торгового патенту?

Положеннями Податкового кодексу України визначено, що для запобігання пошкодженню торгового патенту (вигорання на сонці, псування внаслідок затікання дощової води, псування сторонніми особами тощо) дозволяється розміщувати нотаріально засвідчені копії торгових патентів у визначених цією частиною місцях. При цьому оригінал такого патенту повинен зберігатися у відповідальної особи суб'єкта господарювання або відповідальної особи відокремленого підрозділу, яка зобов'язана надавати його для огляду уповноваженим законом особам.

Продовжено підтримку програмного забезпечення «ДПС Захист звітності»

Продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності»

Шановні клієнти АЦСК ІДД!

До завершення розробки та впровадження нового програмного забезпечення для підписання та подання звітності до органів Міндоходів продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності».

Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів також пропонуємо використовувати більш зручне безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу.

Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за цим посиланням (http://acskidd.gov.ua/program_obespech).

За матеріалами Прес-служби Міндоходів України

Надходження до зведеного бюджету перевищили 204 млрд. гривень

Більшість надходжень зведений бюджет отримав від податку на додану вартість. За І півріччя поточного року надійшло 61,4 млрд. грн. цього податку.

Податку на прибуток підприємств сплачено 30,8 млрд. грн., акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 14,7 млрд. грн. Надходження від ввізного мита склали 6,2 млрд. гривень.

Загалом до зведеного бюджету за січень-червень 2013 року надійшло 204 млрд. грн. Це на 1,7 млрд. грн. перевищує показники відповідного періоду минулого року. Державний бюджет отримав 160,9 млрд. грн., місцеві – 43,5 млрд. гривень.

У розрізі основних платежів приріст забезпечено з податку на прибуток на 6,4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року бюджет отримав більше на 1,8 млрд. грн. Додаткові надходження з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів склали 2,7 млрд. грн., або більше на 6,7% порівняно з січнем-червнем 2012 року, акцизного податку – 2,4 млрд. грн. (на 20,9%).

На понад 50 мільйонів гривень поповнився держбюджет України від митного конфіскату

За перше півріччя 2013 року митниці Міністерства доходів і зборів України додатково перерахували до Державного бюджету 53,8 млн. грн. в результаті реалізації конфіскату.

Це в 2,3 раза перевищує аналогічний показник минулого року – 23,9 млн. грн.

Більша частина цієї суми, а саме 42 млн. грн., надійшла від зарахованих до держбюджету валюти та цінностей та 8,5 млн. грн. – від реалізації конфіскованого майна.

2 млн. грн. надійшло від реалізації митницями швидкопсувного майна, вилученого у справах про порушення митних правил, та майна, що підлягає поверненню за рішенням суду (власник не звернувся).

Від реалізації товарів по закінченню термінів зберігання та розміщених у митному режимі, внаслідок відмови на користь держави, до бюджету надійшло 1,3 млн. грн.

Фахівці Міндоходів обговорили з бізнесом питання акцизної політики в Україні

Новий формат акцизної політики в Україні сьогодні обговорювався під час засідання робочої групи з питань акцизного оподаткування в Україні, створеної при Раді з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності.

За словами начальника відділу методології акцизного податку Департаменту координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування Міндоходів Ірини Мельник, акцизна політика не лише резерв до наповнення бюджету, а насамперед – відображення проблем, які існують в суспільстві, в т.ч. алкоголізму та тютюнопаління. Саме тому систему акцизного оподаткування в Україні необхідно гармонізувати та виробити дієвий контроль за рухом підакцизних товарів.

Представники алкогольного бізнесу підтримали ініціативу Міністерства щодо єдиного підходу до оподаткування алкогольних напоїв та пива, залежно від вмісту спирту. Однак, на їх думку, ставки акцизу потрібно гармонізувати в рамках цілісної акцизної політики щодо алкоголю, проаналізувавши стан пивної галузі, суміжних галузей, ризики збільшення контрафактної продукції та тіньових механізмів.

У той же час представники тютюнової галузі наголосили на необхідності розробки плану акцизної політики на найближчі 5 років.

«Політика держави повинна бути передбачуваною, тому що бізнесу дуже складно працювати в таких умовах, вкладати інвестиції. Якщо підвищення акцизу необхідне, то воно повинно відбуватися поетапно, не більше, як на 10-15% і з початку нового року, як передбачено Бюджетним кодексом. Це потрібно для того, щоб ми могли планувати і вибудовувати свою роботу. Повинен бути чіткий план підвищення акцизу, тоді це буде не так болюче і для галузі, і для державного бюджету", – відзначила Тетяна Карпова, директор з корпоративних питань «Philip Morris Україна».

Серед пропозицій, що висловили учасники робочої групи: узгодження норм Податкового та Бюджетного кодексів, підвищення ставок лише з початку року, вироблення схеми боротьби з тіньовими ринками та контрафактною продукцією.

Загалом, за результатами засідання досягнута домовленість провести порівняльний аналіз законопроекту із зазначенням аргументованих переваг та недоліків.

Нагадаємо, що 27 червня 2013 року Кабінет Міністрів України зареєстрував у Верховній Раді законопроект про підвищення акцизу на пиво, спирт, алкогольні та тютюнові вироби в 2014 році на 4,6% - 11,7% у рамках, передбачених Податковим кодексом України щорічної процедури індексації акцизів.

На Луганщині перекрито 3 канали переміщення контрабандного низькоякісного пального

Нелегальні трубопроводи у с. Нижня Герасимівка Краснодонського району виявили оперативники Міндоходів Луганщини у рамках операції „Держкордон -2013”. Як з’ясувалося, організував прибутковий бізнес місцевий мешканець.

Підземні пластикові трубопроводи діаметром 75 мм та довжиною понад 1 км, оснащені спеціальним насосним обладнанням, були прокладені через державний кордон України з м. Донецька до Ростовської області Російської Федерації. Потужність кожного з трубопроводів дозволяла щодобово перекачувати до 100 м3 низькооктанових паливно-мастильних матеріалів. Для штучного підвищення октанового числа до пального потім додавалися спеціальні компоненти.

Відвантажувалися паливно-мастильні матеріали у нічний час невеликими партіями. Автомобілі із замаскованими великогабаритними металевими ємностями перевозили їх для переробки та подальшої реалізації автозаправним компаніям області.

Під час проведених обшуків з незаконного обігу вилучено понад 32 тис. л пального, 4 ємності для його зберігання, насосне обладнання та 3 автомобілі, що використовувалися у протиправній діяльності. Загальна вартість вилученого склала 785 тис. гривень.

За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за ст. 204 КК України. Досудове розслідування триває.

 

Відділ взаємодії з громадськістю та масово –

роз’яснювальної роботи

ГУ Міндоходів у Запорізькій області 

 

 

 

 

Просмотров: 953 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Четверг, 28.03.2024, 15:24
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Июль 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0