Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Сентябрь » 24 » Переукладання договору про подання звітності в електронному вигляді у разі реорганізації підприємства
17:21
Переукладання договору про подання звітності в електронному вигляді у разі реорганізації підприємства

Переукладання договору про подання звітності в електронному вигляді у разі реорганізації підприємства

У разі реорганізації підприємства посадові особи юридичної особи – правонаступника повинні отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти договір про подання звітності в електронному вигляді.

Так, сертифікат відкритого ключа – це документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.

Серитифікат ключа містить унікальний реєстраційний номер сертифіката, основні дані (реквізити) підписувача – власника особистого ключа.

Текст примірного договору про визнання електронних документів визначено у додатку 1 до Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного звязку (затверджена наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233 «Про подання електронної податкової звітності»).

Зокрема, платник заповнює необхідні реквізити, передбачені примірним договором (назва підприємства, код за ЄДРПОУ), та надає до органу доходів і зборів за місцем реєстрації підписані, скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії.

Дилери запаслися автомобілями напередодні введення «утилізаційного збору»

Імпорт автомобілів в Україну протягом літа суттєво збільшився. Аналіз роботи митниць Міністерства доходів і зборів України свідчить, що обсяги ввезення авто зростали постійно, досягнувши максимального значення у  серпні.

Так, за останній місяць літа Україна імпортувала майже 47 тисяч автомобілів (загальною вартістю майже півмільярда доларів), що майже вдвічі перевищує тогорічні показники. Минулого року у серпні  в Україну було імпортовано 26,6 тисяч авто.

Переважну кількість завезених у серпні транспортних засобів склали нові легкові автомобілі. Їх завезено понад 24,2 тисяч, або більше ніж половина від усіх завезених транспортних засобів.

На другому місці опинились вантажівки, які вже були у вжитку. Таких машин завезли майже 19 тисяч , що вдвічі перевищує імпорт у серпні 2012 року (торік – трохи більше 9,5 тисяч).

Загалом в період «літніх» місяців в Україну було імпортовано понад  100 тисяч автомобілів загальною вартістю більше 1,2 мільярда доларів.

Експерти Міндоходів прогнозують, що вже у вересні імпорт автомобілів буде значно меншим, літній ажіотаж пов’язують з тим, що дилери  посилено готувались до введення з  1 вересня  так званого  «утилізаційного збору».

З метою подання звітності в електронному вигляді з ЄСВ розроблено формати

У зв’язку з набранням чинності закону України від 4 липня 2013 року № 404-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи» та з метою підготовки платників податків до подання звітності з єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляді Міністерство доходів і зборів розробило електронні формати відповідно проекту наказу Міністерства доходів і зборів України "Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" для доопрацювання"

 

Відкрито нові рахунки для сплати єдиного внеску

Міністерство доходів і зборів України повідомляє, що з метою реалізації норм Закону України від 04.07.2013 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи»вчора, 19 вересня, було відкрито нові рахунки в органах Державної казначейської служби для зарахування єдиного внеску.

Номера рахунків розміщено на веб-порталі Міндоходів у розділі «Реєстри».

Відкриті рахунки заблоковані, про введення їх в дію буде повідомлено додатково.

З остаточного вирішення усіх питань щодо рахунків, на які буде перераховуватися єдиний внесок, платникам слід звертатися до органу доходів і зборів за місцем взяття їх на облік як платників єдиного внеску.

Нагадаємо, що у вересні всі процедури щодо прийняття та оброблення звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та обліку сплати страхових коштів у картках особових рахунків платників здійснює Пенсійний фонд, тому саме на його адресу потрібно надсилати звіти про суми нарахованого соцвнеску.

Покупки в «дьюті фрі» перестануть бути анонімними

Купити товари у «дьюті фрі» відтепер можна буде лише за наявності посадкового талона на літак чи поїзд. Для того, щоб правила торгівлі в магазинах «дьюті фрі» відповідали вимогам Митного Кодексу, Міністерством доходів і зборів України було розроблено проект постанови Кабінету Міністрів «Про внесення змін до Правил продажу товарів безмитної торгівлі».

Так, проектом передбачено обов’язкове внесення до касового або товарного чеку відомостей про особу покупця, а також , при необхідності, подання пасажирами додаткових документів при купівлі товарів: посадкового талона  для повітряного транспорту, проїзного чи посадочного талона при переміщені залізницями.

У такий спосіб запропоновані зміни дозволять однозначно ідентифікувати особу покупця, який здійснив покупку в такому магазині та проконтролювати факт вивозу придбаного товару з території  України. З іншого боку, це забезпечить контроль за дотриманням магазинами безмитної торгівлі правил продажу.

За даними аналітиків Міндоходів, останнім часом  все частіше товари, придбані в магазинах безмитної торгівлі,  так званих «дьюті фрі», залишаються на території  України з  подальшим споживанням  або реалізацією, що є порушенням митного законодавства нашої країни та завдає шкоди державному бюджету.

Обов’язкове внесення до касового або товарного чеку відомостей про особу покупця у магазинах «дьюті фрі» є звичайною практикою, яка діє в переважній більшості країн світу та Європи.

На Запоріжжі екологічний податок поповнив бюджет на 95 мільйонів гривень

В області зареєстровано 2493 платники екологічного податку, які за вісім місяців поточного року спрямували саме таку суму до бюджетів всіх рівнів. А це на 36,5 млн. грн. або на 63 відсотки більше надходжень відповідного періоду 2012 року.

З цієї суми 53 відсотки спрямовано до спеціального фонду Державного бюджету та 47 відсотків - до спеціальних фондів місцевих бюджетів. Слід також зауважити, що 33 відсотки з надходжень спецфонду Держбюджету витрачаються на оздоровлення навколишнього середовища – екологічну модернізацію підприємств.

Протягом 8 місяців 2013 року за результатами проведених звіроr залучено до оподаткування 6 платників екологічного податку, по яких сума донарахованих штрафних санкцій склала 3,5 тис. грн.

Від діяльності фізичних осіб бюджет цього року отримав додатково 4 млрд. гривень

Протягом січня-серпня 2013 року до зведеного бюджету надійшло понад 50,4 млрд. грн. податків та зборів з фізичних осіб, що більш ніж на 4 млрд. грн. перевищує відповідний період минулого  року.

За статистикою Міністерства, переважну більшість сплаченої суми складає податок на доходи фізичних осіб. З початку року до бюджету надійшло 46,5 млрд. грн. цього податку.

Крім того, фізичні особи – підприємці сплатили 560,3 млн. грн. податку на додану вартість, що на 12 млн. грн. перевищує показник відповідного періоду минулого року. Єдиного податку з фізичних осіб надійшло 3,3 млрд. грн., що більше на 1 млрд. грн., ніж у минулому році.

Таку результативність у Міндоходів пояснюють впровадженням заходів, спрямованих на виявлення платників податків, які здійснюють виплату зарплати «у конвертах», а також за рахунок роботи щодо упередження та руйнування схем ухилення від оподаткування, в тому числі ліквідації джерел походження «тіньових» коштів для виплати зарплати.

У який спосіб можна отримати розстрочення податкового боргу та які документи для цього потрібні?

Розстроченням, відстроченням грошових зобов'язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов'язань або податкового боргу під проценти.

Платник податків має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення/відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу. Платник податків, який звертається до контролюючого органу із заявою про розстрочення/відстрочення грошових зобов'язань, вважається таким, що узгодив суму такого грошового зобов'язання.

Рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу приймається територіальним органом Міндоходів у межах одного бюджетного року. Також платник податків має право звернутися до суду із заявою про отримання розстрочки (відстрочки) грошових зобов’язань.

Підставою для відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків є надання ним доказів, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що свідчать про наявність дії обставин непереборної сили, що призвели до загрози виникнення або накопичення податкового боргу такого платника податків, а також економічного обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення грошових зобов'язань або податкового боргу, або збільшення податкових надходжень до відповідного бюджету внаслідок застосування режиму відстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління виробництвом чи збутом такого платника податків.

Що таке податкова вимога та в яких випадках вона має бути надіслана?

У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, у відповідності до ст. 59 Податкового кодексу України, територіальний орган Міндоходів надсилає йому податкову вимогу, коли загальна сума податкового боргу перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, територіальний орган Міндоходів надсилає податкову вимогу такому платнику податків.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Які заходи щодо стягнення коштів та продажу майна боржників передбачені Податковим кодексом?

Територіальний орган Міндоходів здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків проводяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання або вручення такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання територіальним органам Міндоходів, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Територіальний орган Міндоходів звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення територіального органу Міндоходів підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою органу державної податкової служби.

В яких випадках виникає право податкової застави, та яке майно не може бути використане як джерело погашення податкового боргу?

Право податкової застави виникає у разі:

- несплати у строки, встановлені Податковим Кодексом України, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

Право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім окремих випадків, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.

В які строки перераховується податок на доходи фізичних осіб до бюджету?

Згідно з положеннями статті 168 Податкового кодексу України (ПКУ) податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.

Якщо згідно з нормами цього розділу окремі види оподатковуваних доходів (прибутків) не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати, але не є звільненими від оподаткування, платник податку зобов'язаний самостійно включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу податку та подати річну декларацію з цього податку.

 Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом банківського дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.

На нашому підприємстві працює працівник, який є зареєстрованим приватним  підприємцем. Чи можливо застосувати до нарахованої йому заробітної плати  податкову соціальну пільгу?

Згідно з положеннями пп.169.2.3 статті 169  Податкового кодексу України податкова соціальна пільга не може бути застосована до:

- доходів платника податку, інших ніж заробітна плата;

- заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад'юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;

- доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності.

Таким чином податкова соціальна пільга до  заробітної плати фізичної особи – підприємця застосовується на загальних підставах, в порядку визначеному статтею 169 Податкового кодексу України.

З якої дати застосовується податкова соціальна пільга працівникам, які прийняті на роботу протягом місяця?

Податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги. 

Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування податкової соціальної пільги згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.

Працівнику підприємства нараховуються суми відпускних за відпустку частина якої припадає на вересень, а частина на жовтень. Який порядок оподаткування  податком на доходи сум відпускних?

Згідно з положеннями  статті 169  Податкового кодексу України  податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень (у 2012 році 1500 грн. на місяць).

При цьому граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги одному з батьків у випадку та у розмірі, передбачених підпунктом 169.1.2 та підпунктами "а" і "б" підпункту 169.1.3 пункту 169.1 цієї статті, визначається як добуток суми, визначеної в абзаці першому цього підпункту, та відповідної кількості дітей.

Якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки або перебування платника податку на лікарняному, то з метою визначення граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та в інших випадках їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування.

Фізична особа зареєструвалася приватним підприємцем  у ІІІ кварталі цього року та здійснює діяльність за загальною системою оподаткування. В який термін надається декларація про отримані доходи?

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської  діяльності, крім осіб,  що обрали спрощену систему  оподаткування визначається  статтею 177  ПКУ.

Об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

Фізичні особи - підприємці подають до органу державної податкової служби податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені цим Кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.  Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачуються до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада).

Також згідно з пп. 177.5.2 статті 177 фізичні особи - підприємці, які зареєстровані протягом року в установленому законом порядку або перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування чи сплачували фіксований податок до набрання чинності цим Кодексом, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Вперше зареєстровані підприємці в податковій декларації також зазначають інформацію про майновий стан та доходи за станом на дату державної реєстрації підприємцем. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені підпунктом 177.5.1 пункту 177.5 цієї статті, що настануть у звітному податковому році.

Таким чином фізичні особи - підприємці подають до органу державної податкової служби податкову декларацію  за результатами календарного року, а вперше зареєстровані підприємці або підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування надають податкову декларацію  за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування. 

Просмотров: 1057 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Пятница, 26.04.2024, 16:14
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Сентябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0