Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Ноябрь » 12 » Чи можливо розміщувати на фронтальній вітрині магазину копію торгового патенту?
23:34
Чи можливо розміщувати на фронтальній вітрині магазину копію торгового патенту?

Чи можливо розміщувати на фронтальній вітрині магазину  копію торгового патенту?

Положеннями Податкового кодексу України визначено, що для запобігання пошкодженню торгового патенту (вигорання на сонці, псування внаслідок затікання дощової води, псування сторонніми особами тощо) дозволяється розміщувати нотаріально засвідчені копії торгових патентів у визначених цією частиною місцях. При цьому оригінал такого патенту повинен зберігатися у відповідальної особи суб'єкта господарювання або відповідальної особи відокремленого підрозділу, яка зобов'язана надавати його для огляду уповноваженим законом особам.

У якому розмірі сплачується єдиний  внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування  фізичними особами - підприємцями, що застосовують загальну систему оподаткування, та особами, які забезпечують себе роботою самостійно, займаються незалежною професійною діяльністю?

Порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначено  Законом України від 08.07.2010 N 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"  та наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 р. N 455 "Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.09.2013р. за N 1622/24154.

Фізичні особи - підприємці, що застосовують загальну систему оподаткування, та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, займаються незалежною професійною діяльністю (науковою, літературною, артистичною, художньою, освітньою або викладацькою, а також медичною, юридичною практикою, в тому числі адвокатською, нотаріальною діяльністю, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність) та отримують дохід безпосередньо від цієї діяльності, сплачують єдиний внесок у розмірі 34,7 % із суми доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб та суми доходу, що розподіляється між членами сім'ї фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності.

Сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Як розраховується розмір мінімального страхового внеску?

Мінімальний страховий внесок – це  сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Розмір мінімальної заробітної плати встановлено: на 01.01.2013 р. - 1147 грн., з 01.12.2013 по 31.12.2013 року - 1218 грн.

У якому розмірі сплачується єдиний  внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування  фізичними  особами – платниками єдиного податку?

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, та членів сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, розмір єдиного внеску становить 34,7 % суми, що визначається такими платниками самостійно для себе та членів сім'ї, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу.

Мінімальний страховий внесок для фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на 34,7 % (п. 5 частини 1 ст. 1 Закону N 2464).

Законом про Держбюджет на 2013 рік встановлено такі розміри мінімальної заробітної плати: з 01.01.2013 р. - 1147 грн., з 01.12.2013 по 31.12.2013 року - 1218 грн.

Щоквартальна сплата єдиного внеску фізичної особи - підприємця за себе:

1 квартал (до 20 квітня) - 1194,23 грн. (398,01 х 3 місяця);

2 квартал (до 20 липня) - 1194,23 грн.;

3 квартал (до 20 жовтня) - 1194,23 грн.;

4 квартал (до 20 січня) - 1218,67 (398,01 х 2 місяці + 422,65 грн.).

Який порядок утримання єдиного внеску із заробітної плати найманих працівників та суми винагороди за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами?

Відповідно до розділу III Інструкції  про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування базою для нарахування єдиного внеску є суми:

- нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці";

- винагород фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами;

- грошового забезпечення, оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності;

- допомоги або компенсації відповідно до законодавства.

Визначення видів виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні єдиного внеску передбачено Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстату України від 13.01.2004 року N 5.

Міністерство доходів і зборів України в проводить Всеукраїнську акцію „Права та обов’язки”

Міністерство доходів і зборів України провело Всеукраїнську акцію «Права та обов’язки». Метою заходу є підвищення рівня обізнаності громадян щодо їхніх прав, гарантованих законодавством.

Всі платники, які завітали до Центрів обслуговування платників в усіх регіонах України, отримали брошуру „Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів”, розроблену фахівцями Міністерства.

Брошура  містить декілька розділів, в яких розміщено основні витяги із законодавства. Платники можуть прочитати як про свої права і обов’язки, так і посадових осіб контролюючих органів.

За словами фахівців Міністерства, завдяки такій тематичній брошурі платники зможуть відстоювати свої права при спілкуванні з працівниками органів доходів та зборів, особливо у випадках можливих корупційних проявів. Зокрема, у брошурі зазначено телефон антикорупційного сервісу Міністерство доходів і зборів „Пульс”, за яким платники можуть поскаржитися на протиправні дії працівників відомства.

Загалом з початку року фахівцями Міністерства доходів і сборів підготовлено та розповсюджено серед платників податків 2,2 тис. брошур з роз’ясненнями основних законодавчих норм щодо справляння податків, зборів, митних платежів та єдиного соціального внеску.

Власники житлової нерухомості можуть провести звірку своїх даних

До кінця 2013 року власники нерухомого майна за бажанням можуть провести звірку кількості своїх об’єктів нерухомості та розмірів їх житлової площі.

За словами фахівців Міністерство доходів і зборів, сьогодні триває формування реєстру платників податку на нерухоме майно та взяття їх на облік. Тому така звірка допоможе уникнути непорозумінь при нарахуванні суми податку у наступному році.

Регіональні підрозділи Міністерства доходів і зборів України, у свою чергу, вже направили запрошення прийти на звірку тим громадянам, які, за даними реєстру, є платниками податку на нерухомість.

Оскільки, відповідно до норм чинного законодавства, податок на нерухомість за поточний рік сплачуватиметься у 2014 році, громадяни вже з квітня почнуть отримувати квитанції із нарахованими до сплати сумами. Сплатити податок потрібно буде протягом двох місяців. Для уникнення ажіотажу, черг та зайвого напруження фахівці Міністерства доходів і зборів України пропонують власникам нерухомості завчасно, а саме до 31 грудні 2013 року, звірити свої дані.  

Для цього їм потрібно звернутися до податкової інспекції за місцем реєстрації з оригіналами документів про право власності на це майно. Якщо ж громадянин не провів таку звірку, податок буде нараховуватися відповідно до тієї інформації, яка наявна в Міністерстві доходів і зборів України.

Нагадаємо, що з 1 січня 2013 року вступила в силу норма Податкового кодексу, згідно з якою житлова нерухомість, яка перебуває у власності як фізичних, так і юридичних осіб (у тому числі і нерезидентів), обкладатиметься податком. Оподатковуватимуться будівлі, які відносяться до житлового фонду, а саме – житлові будинки, прибудови до них, житлові будинки садибного типу, квартири, котеджі та кімнати у багатосімейних квартирах. Податок за 2013 рік власники нерухомості сплачуватимуть у 2014 році. 

Електронний ключ від Міністерства доходів і сборів  діятиме 2 роки

З 1 листопада 2013 року для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міністерства доходів і сборів формуються на два роки.

Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, що дало змогу подовжити термін дії цифрових підписів.

Як зазначають фахівці Міністерства доходів і зборів України, така новація не лише зекономить час платникам податків на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

У Міністерстві також відзначають, що на сьогодні проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.

Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міністерства доходів і сборів  можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

 

До ризикових потрапляють менше 1% зареєстрованих підприємств

Про це було повідомлено під час презентації Моніторингового центру Міністерства доходів і сборів. Цей потужний інструмент було створено для  аналітичного та інформаційного супроводження процесів детінізації за допомогою найновіших розробок у сфері ІТ.

Саме тут автоматично обробляються всі дані податкових звітів та декларацій, документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності, інших джерел, які дають змогу вчасно та з високою ймовірністю виявити прояви неофіційної економічної діяльності, прослідкувати рух товару від кордону до кінцевого споживача, рух фіктивного податкового кредиту – від «виробника» до «замовника». Система з виявлення ризиків повністю автоматизована і виключає людський фактор, а отже і будь-які корупційні прояви.

Моніторингова система виділяє як «ризикові» менше 1% зареєстрованих підприємств. Тобто лише одне підприємство із сотні потрапляє до фахівців на додаткове аналітичне опрацювання. Після цього підприємству пропонується добровільно довести чистоту своїх операцій.  Якщо ні – тоді вже починають працювати фахівці інших підрозділів Міністерства. За підсумками роботи центру надходження ПДВ зросли в середньому у 1,5 раза порівняно з минулим роком.

Моніторинговий центр зоновано за функціональною складовою. Він складається з аналітичної, сервісної, інтерактивної зон, зон моніторингу, «24/7» та «callback».

Не менше важлива функція центру – внутрішній контроль за якістю обслуговування платників в сервісних центрах та на митних постах. Такий цілодобовий контроль дає змогу оперативно реагувати на позаштатні ситуації. Так, наприклад, у випадку збільшення кількості відвідувачів для ліквідації черг залучається додатковий персонал, подовжуються прийомні години. На митних пунктах пропуску регулюється пропускна здатність.

Одна з новацій Міністерства, над якою працюють фахівці центру, – побудова автоматизованої митниці майбутнього, де рішення про пропуск транспортного засобу буде прийматися повністю автоматизовано, без людського фактору. Наприклад, якщо система не зчитає номерний знак транспортного засобу та не внесе його до бази даних, шлагбаум для переходу до наступного етапу – сканування, зважування, радіологічного контролю – просто не відкриється. Прогнозується, що митниця майбутнього запрацює вже у 2015 році.

Увага! Відкрито нові рахунки для сплати єдиного внеску

Міністерство доходів і зборів України повідомляє, що з метою реалізації норм Закону України від 04.07.2013 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи» відкрито нові рахунки в органах Державної казначейської служби для зарахування єдиного внеску.

Номера рахунків розміщено на веб-порталі Міністерства доходів і сборів у розділі «Реєстри».

Заповнення платниками поля «Призначення платежу» розрахункових документів  у разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

При сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:

;101 

; код за ЄДРПОУ 

; сплата єдиного внеску

;  

;  

;

1 – службовий код ("*");

2 – код виду сплати ("101" – Сплата суми єдиного внеску);

3 – код за ЄДРПОУ  платника, який здійснює сплату;

4 – друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу;

5 – не заповнюється;

6 – не заповнюється;                                                                   

7 – не заповнюється.

Документи, які подаються для реєстрації РРО

Для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) суб’єкт господарювання подає до органу доходів і зборів:

- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

При цьому, заява про реєстрацію РРО може бути поданою в паперовому або в електронному вигляді.

Нагадуємо, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів  (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

 Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417.

Для переходу на сплату єдиного податку подайте відповідну заяву

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування. Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міністерства доходів і сборів не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Це відбувається за умови, якщо протягом календарного року, який передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником дотримано вимоги щодо обсягу доходу протягом календарного року та середньооблікової кількості працівників (пп. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України).

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності регулюється розділом XIV Податкового кодексу України.

Митні платежі при імпорті товарів

При ввезенні на митну територію України суб’єктами господарювання товарів у митному режимі імпорту сплачуються такі митні платежі:

- ввізне мито за ставками, встановленими Законом України «Про Митний тариф України» від 5 квітня 2001 року № 2371-ІІІ із змінами та доповненнями. У випадках коли товари, поміщені у митний режим імпорту, оподатковуються сезонним митом або особливими видами мита;

- податок на додану вартість за ставкою, згідно із Розділом V Податкового кодексу України;

- акцизний податок за ставками, встановленими п. 215.3. ст. 215 ПКУ, у разі належності товарів до підакцизних.

Також, за виконання митних формальностей органами доходів і зборів поза місцем розташування цих органів або поза робочим часом, із заінтересованих осіб справляється плата у наступних розмірах:

 Назва опереції

За одну годину роботи не залежно від кількості посадових осіб залучених до виконання митних формальностей, євро

1. Виконання митних формальностей органами доходів і зборів поза місцем розташування цих органів:

 

1.1. у робочий час

20

1.2. у надурочний, нічний час і вихідні дні

40

1.3. у святкові та неробочі дні

50

2. Виконання митних формальностей митними органами у місцях розташування митних органів поза робочим часом, установленим для митних органів:

 

2.1. у надурочний, нічний час і вихідні дні

40

2.2. у святкові та неробочі дні

50

Розміри такої плати затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року № 93 «Про справляння плати за виконання митних формальностей митними органами поза місцем розташування митних органів або поза робочим часом, установленим для митних органів».

Новий сервіс для платників – електронні перевірки

Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.

Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міністерства доходів і зборів України, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.

Переваги електронної перевірки:

- дистанційне обслуговування платників податків;

- мінімізація впливу людського фактора;

- підвищення якості  проведення перевірки;

- зменшення терміну проведення перевірки;

- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;

- зниження адміністративного навантаження на платника.

Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

Нова книга обліку доходів та витрат для підприємців-загальносистемників

Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування  зобов’язані зареєструвати нові книги обліку доходів та витрат в податковому органі за місцем своєї реєстрації.

Ведення книги обліку доходів і витрат є обов’язковим. У ній за підсумком робочого дня здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.

Книга ведеться за вибором платника податків в паперовому або в електронному вигляді.

Форма Книги затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.09.2013 року № 481 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.10.2013р. за № 1686/24218.

Просмотров: 965 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Суббота, 27.04.2024, 01:41
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Ноябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0