Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Декабрь » 24 » Чи дозволяється зміна напряму відшкодування ПДВ шляхом надання уточнюючого розрахунку?
23:43
Чи дозволяється зміна напряму відшкодування ПДВ шляхом надання уточнюючого розрахунку?

Чи дозволяється зміна напряму відшкодування ПДВ шляхом надання уточнюючого розрахунку?

Ні, не дозволяється, оскільки зміна напряму відшкодування не може розцінюватися як виправлення помилки.

Яким чином здійснюється зарахування суми бюджетного відшкодування, зазначеної у рядку 23.2 податкової декларації з ПДВ, у рахунок зменшення податкових зобов’язань з ПДВ в наступних податкових періодах?

Сума рядка 23.2 податкової декларації з ПДВ переноситься до картки особового рахунку платника податку і в подальшому ця сума приймає участь у погашенні податкових зобов’язань з ПДВ такого платника податку в порядку календарної черговості виникнення таких переплат та не підлягає відображенню в наступній податковій декларації з ПДВ.

Екологічний податок

Який порядок подання податкової декларації та сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів?

Відповідно до п.250.1 ст.250 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період по екологічному податку дорівнює календарному кварталу.

Згідно із п.250.2 ст.250 ПКУ платники екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, що здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України, складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації - за місцем перебування платника податку на податковому обліку в контролюючих органах.

Пунктом 250.5 ст.250 ПКУ визначено, що особи, які ввозять на митну територію України транспортні засоби та/або кузови до них (за винятком кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД) в митному режимі імпорту, сплачують екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів до або в день подання митної декларації.

Особи, які придбавають транспортні засоби в осіб, які не є платниками цього податку згідно з пп. 240.6.1 п.240.6 ст.240 ПКУ, сплачують екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів до або в день подання до органу внутрішніх справ заяви про перереєстрацію транспортного засобу.

Нормами ПКУ не передбачено подання до контролюючих органів податкових декларацій екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, особами, які:

ввозять на митну територію України транспортні засоби та/або кузови до них (за винятком кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД) в митному режимі імпорту придбавають транспортні засоби в осіб, які не є платниками цього податку згідно з пп. 240.6.1 п.240.6 ст.240 ПКУ.

У який строк суб’єкт господарювання, який був платником екологічного податку у минулому році повинен подати до контролюючого органу заяву про відсутність у наступному звітному році об’єкта обчислення екологічного податку?

Відповідно до п. 250.1 ст. 250 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період для екологічного податку дорівнює календарному кварталу.

Платники податку, крім тих, які визначені п. 240.2 та пп. 240.2 прим. 1.1 і 240.2 прим. 1.3 п. 240.2 прим. 1 ст. 240 ПКУ, та податкові агенти складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, за винятком податкових агентів, визначених пп. 241.2.2 п. 241.2 ст. 241 ПКУ, які сплачують податок до або в день подання митної декларації (п. 250.2 ст. 250 ПКУ).

Пунктом 250.9 ст. 250 ПКУ передбачено, що якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов’язаний подавати податкові декларації відповідно до ст. 250 ПКУ.

Відповідно до п. 120.1 ст. 120 ПКУ неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Отже, суб’єкт господарювання, який є платником екологічного податку, але з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, повинен скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку та повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення не пізніше граничного терміну подання податкової декларації за І квартал звітного року.

В іншому разі такий суб’єкт господарювання зобов’язаний подавати податкові декларації екологічного податку відповідно до ст. 250 ПКУ.

Які встановлені ставки екологічного податку та чи проводиться їх індексація?

Статтями 243-248 розділу VIIІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлені ставки екологічного податку, а саме:

ставки податку за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (ст. 243 ПКУ);

ставки податку за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення (ст. 244 ПКУ);

ставки податку за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти (ст. 245 ПКУ);

ставки податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах (ст. 246 ПКУ);

ставки податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів (ст. 246 прим.1 ПКУ);

ставки податку за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) (ст. 247 ПКУ);

ставки податку за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк (ст. 248 ПКУ).

Пунктом 4 розділу XIX «Прикінцеві положення» ПКУ передбачено, що Кабінет Міністрів України щорічно до 1 червня вносить до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до ПКУ щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів споживчих цін, із екологічного податку. 

Водночас відповідно до п. 2 підр. 5 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ за податковими зобов’язаннями з екологічного податку, що виникли:

з 1 січня 2011 року до 31 грудня 2012 року включно ставки податку становлять 50 відсотків від ставок, передбачених ст.ст. 243, 244, 245 і 246 ПКУ;

з 1 січня 2013 року до 31 грудня 2013 року включно ставки податку становлять 75 відсотків від ставок, передбачених ст.ст. 243, 244, 245, 246 ПКУ;

з 1 січня 2014 року ставки податку становлять 100 відсотків від ставок, передбачених ст.ст. 243, 244, 245 і 246 ПКУ.

Чи є суб’єкти господарства, які уповноважені виробниками або дистриб’юторами на здійснення продажу на внутрішньому ринку України транспортних засобів, вироблених (виготовлених) на митній території України, платниками екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів?

Відповідно до п.3 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 № 1200 зі змінами та доповненнями, дистриб’ютор - суб’єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, і організацію проведення передпродажної підготовки, гарантійного та післяпродажного обслуговування через свою дилерську мережу і поставлений на облік відповідно у департаменті Державтоінспекції МВС і Держсільгоспінспекції.

Уповноважений дилер - суб’єкт господарювання, який уповноважений дистриб’ютором на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, матеріально-технічна база якого відповідає основним критеріям оцінки торгово-сервісних потужностей і який від свого імені здійснює на договірних засадах продаж транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, проводить передпродажну підготовку, гарантійне та післяпродажне обслуговування і поставлений на облік відповідно у департаменті Державтоінспекції МВС і Держсільгоспінспекції.

Згідно з п. 240.2 прим.1 ст.240 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами внесеними (далі – ПКУ) платниками екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів є особи, які:

 ввозять на митну територію України транспортні засоби та/або кузови до них (за винятком кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД) в митному режимі імпорту;

 здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України;

 придбавають транспортні засоби в осіб, які не є платниками цього податку згідно з пп. 240.6.1 п.240.6 ст.240 ПКУ.

Згідно із п.250.2 ст.250 ПКУ платники екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, що здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України, складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації - за місцем перебування платника податку на податковому обліку в контролюючих органах.

 Оскільки платниками екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів є виробники транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України, то суб’єкти господарювання, які уповноважені виробниками або дистриб’юторами на здійснення продажу на внутрішньому ринку України транспортних засобів, вироблених (виготовлених) на митній території України, не є платниками екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

У яких випадках до органу внутрішніх справ пред’являються довідки про сплату або про звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів?

Законом України від 4 липня 2013 року № 422-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм» (далі – Закон № 422), який в частині норм справляння екологічного податку набирає чинності з 1 вересня 2013 року, доповнено новий об’єкт оподаткування екологічним податком за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Відповідно до пунктів 250.13 та 250.14 статті 250 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) особи, які здійснюють виробництво (виготовлення) і реалізацію транспортних засобів на внутрішньому ринку України самостійно видають довідки про сплату або звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів на кожний транспортний засіб, вироблений (виготовлений) та реалізований нею для подальшої передачі власнику транспортного засобу.

Згідно із підпунктом 250.14.2 пункту 250.14 статті 250 ПКУ у разі пропуску транспортного засобу (кузову) або партії транспортних засобів (кузовів) на митну територію України контролюючий орган оформлює та видає на кожний транспортний засіб особі, яка ввозить на митну територію України такий транспортний засіб, довідку про сплату або про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів для подальшої передачі такою особою власнику транспортного засобу;

Відповідно до підпункту 250.18.3 пункту. 250.18 статті 250 ПКУ орган внутрішніх справ здійснює державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів на підставі довідки про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів або на підставі довідки про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів. Це правило не поширюється на перереєстрацію транспортних засобів, що були придбані до 1 вересня 2013 року.

Отже, у разі державної реєстрації транспортних засобів які були придбані з 1 вересня 2013 року у особи, яка здійснює виробництво (виготовлення) і реалізацію транспортних засобів на внутрішньому ринку України або ввезені з 1 вересня 2013 року на митну територію України - власниками транспортних засобів пред’являються органам внутрішніх справ довідки про сплату екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів або довідки про звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Какой срок действия электронных ключей ?

С 1 ноября этого года для клиентов Акредитационного центра сертификации  ключей усиленные  сертификаты открытых  ключей от Министерства доходов и сборов Украины  Украины  формируются  на два года. Такую возможность  центр сертификации  ключей, что действует при  Министерстве, получил  после прохождения  процедуры  акредитации. Было сформировано новые  технологические  сертификаты  центра и серверов центра, что дало возможность   продолжить   время  действия   цифровых подписей. Новация  не только  сэкономит время   плательщиков на приобретение ключей, но и  способствует их привлечению к активному применению информационно-коммуникационных технологий.

Только в этом году  Акредитационный  центр сертификации    ключей, что действует при  ГУ Министерства доходов и сборов Украины  в Запорожской области, с момента своего открытия выдал  более 57 тысяч  электронных ключей цифровой подписи. 38750 физических и юридических лиц, граждан области стали собственниками ключей, воспользовавшись бесплатным сервисом от Министерства доходов и сборов Украины Украины.

Что такое электронная проверка ?

Повысить качество и эффективность аудита и снизить  административную  нагрузку на бизнес  даст возможность внедрение сервиса "Электронная камеральная проверка". Применение такого  вида проверки минимизирует влияние человеческого фактора, поможет плательщикам налогов самостоятельно  откорректировать налоговую отчетность без негативных последствий в виде применения  финансовых санкций органами доходов и сборов.

Нормами Налогового  кодекса предусмотрено, что электронная проверка проводится на основании заявления, поданного плательщиком  к контролирующему органу в котором он пребывает на учете. Заявление подается за 10 календарных дней до ожидаемого начала  проведения  электронной проверки.

Для плательщиков налогов, которые  применяют  упрощенную систему налогообложения, учета и отчетности, электронные проверки   будут  проводится с 1 января 2014 года,  для субъектов хозяйствования  микро-,  малого и  среднего бизнеса  - с 1 января 2015 года, для  других  плательщиков налогов - с 1 января 2016 года.

Такая проверка проводится на  основании поданных плательщиком документов  в  электронной  форме и в установленном формате бухгалтерских документов. Внедрение  сервиса "Электронная  камеральная проверка" даст возможность автоматизировать  выполнение процессов  камеральной проверки, решать вопросы дистанционного  обслуживания плательщиков налогов, освободить их от необходимости лично  навещать территориальные органы Министерства доходов и сборов Украины  и минимизировать  общение с нашими  работниками.

Среди  сервисов, которые  были внедрены в этом году,  Министерство доходов и сборов  предложило  еще один - "Электронный  кабинет" плательщика налогов. Кто им может воспользоваться ?

- Новый  сервис Министерства доходов и сборов Украины   Украины - "Электронный кабинет" плательщика налогов начал уже работу в тестовом режиме. Первыми посетителями этого кабинета стали  крупные плательщики налогов, а  через короткое время познакомиться с его возможностями смогут  все категории плательщиков налогов.

"Электронный кабинет"- это персональное  автоматизированное рабочее место

 плательщика, работая в котором  он сможет с какого-либо компьютера подключенного к сети Интернет, после авторизации. Каждый  плательщик налогов  будет иметь  персональный  акаунт на нашем сервере, где  будет сохраняться вся  история  его отношений с органами Министерства доходов и сборов Украины : учредительные данные, уплаченные налоги, поданные отчеты и другая  необходимая информация, а также  буде предоставляться  круглосуточный   доступ к онлайн-консультациям.

Новый сервис является важным шагом к онлайновым отношениям плательщика  с органами доходов и сборов. Преимуществом нового сервиса  является сдача отчетности в режиме реального времени. Плательщик сразу же будет видеть как показатели его отчетности будут влиять на расчет с бюджетом. Налоговая отчетность будет  подаваться  пакетом, то есть декларация  со всеми приложениями.  На каждый принятый пакет документов будет подаваться  одна квитанция  о принятии декларации. В дальнейшем возможности "Электронного кабинета" будут расширяться.

Отменены ТТН и путевые листы грузовиков

Мининфраструктуры и Минэкономразвития отменили типовые формы первичного учета работы грузового автомобиля:

- Путевой лист грузового автомобиля (форма № 2);

- Путевой лист грузового автомобиля в международном сообщении (форма № 1 (международная));

- Товарно-транспортная накладная (форма № 1-ТН);

- Талон заказчика (форма № 1-ТС).

Это сделано в рамках процесса синхронизации с нормами Законов об автомобильном транспорте, о дорожном движении и о милиции, из которых два года назад упоминания о путевых листах были исключены.

Просмотров: 1162 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Пятница, 29.03.2024, 08:43
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Декабрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0