Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Декабрь » 24 » Утверждены формы отчетов для производителей ТС, взявших на себя обязательство по их утилизации
23:43
Утверждены формы отчетов для производителей ТС, взявших на себя обязательство по их утилизации

Утверждены формы отчетов для производителей ТС, взявших на себя обязательство по их утилизации

Минпромполитики приказом от 25 ноября 2013 года № 63 утвердило:

- форму отчета о производстве ТС предприятиями, производящими (изготавливающими) ТС и взявшими на себя обязательство обеспечить утилизацию ТС собственного производства;

- форму отчета о выполнении обязательств предприятиями, производящими (изготавливающими) ТС и взявшими на себя обязательство обеспечить утилизацию ТС собственного производства.

Также вышеуказанным приказом утвержден Порядок представления отчетов о производстве ТС и о выполнении обязательств предприятиями, производящими (изготавливающими) ТС и взявшими на себя обязательство обеспечить утилизацию ТС собственного производства.

В соответствии с Порядком субъекты хозяйствования, которые внесены в реестр предприятий, производящих (изготавливающих) ТС, и взяли на себя обязательство обеспечить их утилизацию, ежегодно до 1 марта текущего года подают отчет о производстве ТС за прошлый год.

Отчет о выполнении своих обязательств по утилизации ТС также подается ежегодно до 1 марта.  

Отчеты подписываются руководителем субъекта хозяйствования / физлицом-предпринимателем и скрепляются печатью (при наличии).

Достоверность информации в отчетах предприятий, производящих (изготавливающих) ТС и взявших на себя обязательство обеспечить утилизацию ТС собственного производства, обеспечивают ответственные лица, которые их подписывают. 

О порядоке таможенного оформления энергосберегающих товаров

Законодательство определяет четкие основания для освобождения от НДС и пошлины энергосберегающих товаров при их ввозе в Украину: соответствие объектов нормативным актам по вопросам энергосбережения, применение товаров плательщиком для собственного производства, отсутствие производства в Украине товаров с аналогичными качественными показателями.

Документы, подтверждающие право на льготы по уплате таможенных платежей, подаются вместе с таможенной декларацией.

Соответствие объектов нормативным актам по вопросам энергосбережения подтверждается заключением государственной экспертизы по энергосбережению, предоставляемым Госагентством по энергоэффективности и энергосбережению.

Информация о том, что товары с аналогичными качественными показателями не производятся в Украине, предоставляется Минэкономразвития.

Отчет об использовании товаров по назначению подается субъектом хозяйствования после осуществления таможенного оформления.

Понад 90% касових апаратів вже звітують до Міндоходів „он-лайн”

Звітність в електронному вигляді формують вже 214 тис. касових апаратів. Саме таку кількість реєстраторів розрахункових операцій за 11 місяців поточного року було підключено до Системи зберігання і збору даних від РРО Міндоходів.

Із загальної кількості касової техніки не підключеними залишаються лише 10 відс. апаратів. Власники цих моделей мають лише два тижні для їх переоснащення, оскільки вже з 1 січня 2014 року за відсутність електронної стрічки будуть застосовуватися штрафи.

Фахівці Міндоходів нагадують, що починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів.

Під час переоснащення техніки платники можуть користуватися Державним реєстром розрахункових операцій, в якому нараховується 86 сертифікованих приладів.

Це ті касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.

З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html.

Формувати податкову звітність відтепер можна в Електронному кабінеті

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс – Електронний кабінет платника податків.

Відтепер кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Як зазначають фахівці Міндоходів, новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику податків у формуванні його податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до бюджету.

Так, у своєму Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.

Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає „Календар платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються.

Увійти до Електронного кабінету можна за адресоюkpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, яких на сьогодні в Україні нараховуєтсья 104.

З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.

Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.

У разі виникнення збоїв у роботі сервісу користувачі можуть про це, надіславши повідомлення на електронну адресуkpp_support@minrd.gov.ua

Майже 3,4 млрд. грн. спрямовано на оздоровлення довкілля

З початку року до спеціального фонду зведеного бюджету надійшло майже 3,4 млрд. грн. екологічного податку. Порівняно з минулим роком надходження податку зросли майже на 30 відсотків. За аналогічний період минулого року на оздоровлення довкілля було сплачено майже 2,6 млрд. гривень.

До спеціального фонду державного бюджету надійшло понад 2 млрд. грн. податку, що перевищує минулорічний показник на 76,8 відсотків.

За словами фахівців Міндоходів, на зростання надходжень вплинуло розширення кола платників екоподатку. Так, відповідно до законодавства, з 1 вересня поточного року платниками цього податку стали громадяни, які здійснюють ввезення, виробництво та придбання транспортних засобів та кузовів до них, які в подальшому підлягають утилізації.

Загалом, за статистикою Міндоходів, у 2013 році екологічний податок в Україні сплачують 85,3 тис. платників.

Нагадаємо, що екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів. Розподіл цих коштів здійснює Держказначейство відповідно до законодавства.

У поточному році екоподаток зараховується у таких пропорціях: до спеціального фонду державного бюджету – 53 відсотка та до спеціального фонду місцевих бюджетів – 47 відсотків

Введення утилізаційного збору не вплинуло на імпорт автівок в Україну

Попри побоювання імпортерів введення з 1 вересня утилізаційного збору суттєво не вплинуло на кількість ввезеного в Україну автотранспорту. За статистикою Міндоходів, протягом вересня–листопада поточного року в нашу країну було імпортовано 48 тис. автівок на загальну суму 662 млн. дол. США.

Якщо у вересні фіксувалося певне зниження імпорту автівок через рекордні ввезення у серпні, то вже у жовтні та листопаді ці показники суттєво зросли. Так, зокрема, у жовтні було імпортовано майже 14 тис. одиниць автотранспорту на загальну суму 242,2 млн. дол. США, у листопаді їх кількість вже сягнула 27 тис. загальною вартістю 284 млн. дол. США.

Якщо така тенденція до зростання залишиться, прогнозують у Міндоходів, то у грудні поточного року показники імпорту не лише дорівнюватимуть грудневим минулого року, а й навіть перевищать їх.

Загалом, протягом січня-листопада 2013 року до України було імпортовано 289,3 тисячі легкових автомобілів та вантажівок на загальну суму понад 3,4 млрд. дол. США.

Левову частку імпорту склали нові легкові автомобілі, яких було ввезено 160 тис. на суму 2,7 млрд. дол. Нових вантажівок було ввезено значно менше – понад 11,1 тис., загальна їх вартість склала майже 208 млн. дол. США.

А от легкових і вантажних автомобілів що були у використанні, ввезли 3,4 тис. та 114 тис. на суму 78,5 млн. та 448,3 млн. дол. США відповідно.

Утвержден реестр налоговых накладных

Министерство доходов и сборов Украин утвердило свою форму реестра выданных и полученных налоговых накладных (приказ от 25.11.2013 г. № 708).

Документ подписан, зарегистрирован в Минюсте и будет опубликован 31.12.2013 г. в «Офіційному віснику України» № 100.

Вступит в силу новый реестр с 01.01.2014 г. С этой даты его и следует применять.

До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення!

Відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 01 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією, про що учасників Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу було проінформовано 14 жовтня 2013 року:

http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/normativne-zabezpechennya/61833.html

Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді станом на 25.11.2013 (версія 1.30.27) розміщено в розділі «Платникам податків про електронну звітність» - «Програмне забезпечення».

Повідомляємо, що з 27.11.2013 приймання звітності в електронному вигляді буде здійснюватись тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників».

Особливості сплати підприємствами авансових внесків у разі зміни системи оподаткування

Якщо платник податку на прибуток, що сплачує авансові внески, переходить на спрощену систему оподаткування всередині звітного року, він звільняється від сплати авансових внесків починаючи з першого місяця кварталу, у якому він переходить на спрощену систему оподаткування.

При цьому такий платник у встановлені терміни подає податкову декларацію з податку на прибуток за звітний квартал, що передує кварталу, з якого він переходить на спрощену систему оподаткування. Тобто, якщо платник перейшов на спрощену систему оподаткування у ІІІ кварталі, то звітна декларація подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. У такій декларації платник зменшує суму податкових зобов’язань на суму сплачених у звітному періоді авансових внесків.

Особливості сплати підприємствами авансових внесків у разі зміни системи оподаткування, а також інші актуальні питання висвітлені в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань щодо сплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, затвердженій наказом Міндоходів України від 22 листопада 2013 року № 698.

Чи є пов’язаними особами державні підприємства, які належать до сфери управління одного міністерства?

Державні підприємства, які належать до сфери управління одного міністерства, є пов’язаними особами. До пов’язаних осіб належать юридичні особи, одноособові виконавчі органи яких призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу).

Державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку і входить до сфери його управління. Орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах, визначених Господарським Кодексом та іншими законодавчими актами.

Органом управління державного унітарного підприємства є керівник підприємства, який призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.

Відповідна норма визначена пп. „г” п.п.14.1.159 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями, Узагальнюючою податковою консультацією з окремих питань застосування норм податкового законодавства щодо трансфертного ціноутворення, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013 № 699 та ст. 73 Господарського кодексу України.

Спецодяг працівника при його звільнені оподатковується

Вартість спеціального (форменого) одягу та взуття, що надається роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах не включається до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податків.

Але, якщо працівник припиняє трудові відносини з роботодавцем, не повертає йому спеціальний (у тому числі формений) одяг, спецвзуття, граничний строк використання яких не настав, то вартість такого майна включається до складу місячного оподаткованого доходу такого працівника.

Такий дохід вважається додатковим благом та підлягає оподаткуванню на загальних підставах і відображається роботодавцем в податковому розрахунку за формою №1ДФ за ознакою «126».

Доходи, які не включаються до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податку визначені п.165.1 ст.165 ПКУ.

О налогообложении операций, финансируемых на средства междунардной техпомощи

В тех случаях, когда контракт касается поставки товаров, происходящих из Украины, он должен быть заключен на основании цен без учета НДС. Под термином «товар» понимается любой продукт, услуга и / или права, которые подлежат продаже.

В письме № 13407/6/99-99-19-04-02-15 Министерство доходов и сборов Украины рассказало о порядке налогообложения операций по поставке услуг, финансирование которых осуществляется за счет средств международной технической помощи.

Разъяснено, что согласно ст. 3 Рамочного соглашения между Правительством Украины и Комиссией Европейского Сообщества контракты, финансируемые за счет Сообщества, не подлежат обложению НДС, гербовым, регистрационным или другими аналогичными сборами в Украине, независимо от того, существуют ли такие сборы, или должны быть внедрены, и независимо от того, заключены эти контракты с лицами из Украины или других стран.

В регистрационной карточке проекта (программы) международной техничекой помощи (МТП) делается запись, содержащая:

1) ссылку на статью международного договора Украины касаемо предусмотренных льгот;

2) подтверждение наличия плана закупки;

3) указание официального сайта Минэкономразвития, на котором размещен такой план закупки и перечень организаций-исполнителей, которые заявили право на налоговые льготы.

В случае если в регистрационной карточке проекта (программы) МТП будет сделана такая запись это означает, что в рамках проекта (программы) МТП донором заявлено право на получение налоговых льгот, предусмотренных налоговым законодательством Украины. Таким образом, в рамках такого проекта (программы) МТП товары, работы и услуги, которые закупаются исполнителем проекта за счет МТП, отгружаются (выполняются, поставляются) поставщиками такому исполнителю без уплаты НДС.

В письме также указано, что освобождаются от обложения НДС операции по поставке товаров, работ, услуг в рамках Проекта международной технической помощи № 2648 «Бюро мониторинга и институционального развития программы Восточного партнерства по вопросам культуры» и в пределах утвержденного плана закупки товаров, работ и услуг, приобретаемых исполнителем проекта за средства МТП.

До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення!

Відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 01 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією, про що учасників Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу було проінформовано 14 жовтня 2013 року:

http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/normativne-zabezpechennya/61833.html

Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді станом на 25.11.2013 (версія 1.30.27) розміщено в розділі «Платникам податків про електронну звітність» - «Програмне забезпечення».

Повідомляємо, що з 27.11.2013 приймання звітності в електронному вигляді буде здійснюватись тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників».

Какими документами подтверждается страна происхождения товара?

Страна происхождения товара заявляется (декларируется) в орган доходов и сборов путем представления оригиналов документов о происхождении товара.

Документами, подтверждающими страну происхождения товара, являются:

 сертификат о происхождении товара;

- заверенная декларация о происхождении товара;

- декларация о происхождении товара;

 сертификат о региональном наименовании товара (ч.1. ст. 43 Таможенного кодекса Украины).

Страна происхождения товара заявляется (декларируется) в орган доходов и сборов путем представления оригиналов документов о происхождении товара (ч.2 ст.43 Кодекса).

Сертификат о происхождении товара - документ, однозначно свидетельствующий о стране происхождения товара и выданный компетентным органом данной страны или страны вывоза, если в стране вывоза сертификат выдается на основании сертификата, выданного компетентным органом в стране происхождения товара. (ч.3 ст. 43 Кодекса). В случае утраты сертификата принимается его официально заверенный дубликат (ч.4 ст.43 Кодекса).

Заверенная декларация о происхождении товара - это декларация о происхождении товара, засвидетельствованная государственной организацией или компетентным органом, наделенным соответствующими полномочиями (ч.5 ст. 43 Кодекса).

Декларация о происхождении товара - это письменное заявление о стране происхождения товара, сделанное в связи с вывозом товара производителем, продавцом, экспортером (поставщиком) или другим компетентным лицом на коммерческом счете или любом другом документе, который касается товара (ч.6 ст. 43 Кодекса).

Сертификат о региональное наименовании товара - это документ, который подтверждает, что товары соответствуют определению, характерному для соответствующего региона страны, и выданный компетентным органом в соответствии с законодательством страны вывоза товара (ч.7 ст. 43 Кодекса).

В случае, если в документах о происхождении товара есть расхождения в сведениях о стране происхождения товара, или органом доходов и сборов установлены иные сведения о стране происхождения товара, чем те, что указаны в документах, декларант или уполномоченное им лицо имеет право предоставить органу доходов и сборов для подтверждения сведений о заявленной страну происхождения товара дополнительные сведения (ч.8 ст. 43 Кодекса). Дополнительными сведениями о стране происхождения товара являются сведения, содержащиеся в товарных накладных, упаковочных листах, отгрузочная спецификация, сертификатов (соответствия, качества, фитосанитарных, ветеринарных и т.п.), таможенной декларации страны экспорта, паспортах, технической документации, выводах-экспертизах соответствующих органов, других материалах, которые могут быть использованы для подтверждения страны происхождения товара (ч.9 ст. 43 Кодекса).

Ставки акцизного податку у 2014 році

З 1 січня 2014 року підвищуються ставки акцизного податку на спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 29 гривень до 32 гривень за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Також збільшуються ставки акцизного податку на тютюнові вироби згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10 „Сигарети без фільтра, цигарки” до 77,50 грн. за 1 тис. шт., за кодом товару УКТ ЗЕД 2402 20 90 20 „Сигарети з фільтром” - 173,20 грн. за 1 тис. шт.

Мінімальне акцизне податкове зобов’язання становитиме 101,60 грн. за 1 тис. шт. сигарет без фільтра, цигарок та 231,70 грн. за 1 тис. шт. сигарет з фільтром. Відсоткова акцизна ставка залишається без змін – 12%.

Дана норма передбачена пунктом 6 підрозділу 5 розділу XX Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

"Пульс": (044) 284-00-07

У результаті ребрендингу інтерактивної "гарячої лінії" "Пульс податкової" Міністерство доходів та зборів України запровадило новий сервіс – "Пульс", який прийматиме звернення від клієнтів податкової та митної служб.

Нагадаємо, цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.

"Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотного зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Вже понад рік всеукраїнська "гаряча лінія" зарекомендувала себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр, а відтепер не тільки з податкових, а й з митних питань.

Оновлений "Пульс" надає представникам бізнесу, зокрема, суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності, можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкової та митної служби та оперативно розв'язати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.

 

ГУ Міндоходів у Запорізькій області 

 

Просмотров: 875 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Среда, 24.04.2024, 23:11
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Декабрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0