Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2017 » Январь » 4 » З 1 січня 2017 року річна податкова декларація про майновий стан та доходи надається за новою формою
21:30
З 1 січня 2017 року річна податкова декларація про майновий стан та доходи надається за новою формою

З 1 січня 2017 року річна податкова декларація про майновий стан та доходи надається за новою формою

 

З 1 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов'язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи та визначити податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору.

Декларацію мають право подати фізичні особи для отримання податкової знижки.

Наказом МФУ 15.09.16 №821, який набирає чинності 31 грудня 2016 року, внесено зміни до форми податкової декларації.

В оновленій формі податкової декларації, яка запроваджується з 01 січня 2017 року:

- кількість додатків зменшено з чотирьох до двох, в яких здійснюється розрахунок податкових зобов'язань з урахуванням понесених витрат: розрахунок інвестиційного прибутку (додаток Ф1) та розрахунок податкових зобов'язань самозайнятими особами (додаток Ф2).

Додатки заповнюються та подаються виключно за наявності доходів (витрат), розрахунок яких міститься у цих додатках.

Додатки є складовою частиною декларації і без декларації не є дійсними.

- змінено порядок розрахунку податкових зобов'язань із доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, з урахуванням змін щодо порядку сплати авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб;

- уточнені показники податкової декларації з урахуванням введення в дію ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18%.

У зв'язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% у платників податку, які отримували доходи від двох та більше податкових агентів за результатами 2016 року, не виникає обов'язку щодо подання декларації.

Сплата підприємцями єдиного внеску у 2017 році

  

Законом України від 06.12.16 №1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», які набули чинності з 01 січня 2017 року.

Єдиний внесок для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску.

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

З 01.01.2017 підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та віднесені до 1-ї групи платників єдиного податку, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу.

Базою нарахування єдиного внеску для підприємців на загальній системі оподаткування є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб.

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

З 2017 року у разі якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі платники зобов’язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску.

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Мінімальний страховий внесок – це сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата з 01 січня 2017 року  становить 3200 гривень.

Оскільки для фізичних осіб – підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, крім фізичних осіб – підприємців віднесених до 1-ї групи платників єдиного податку, та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, то мінімальна сума єдиного внеску з 01 січня 2017 року складає 704 грн. (3200 грн. х 22%).

Для фізичних осіб – підприємців віднесених до 1-ї групи платників єдиного податку, мінімальна сума єдиного внеску з 01 січня 2017 року складатиме 352 грн. (3200 грн х 0,5 х 22%).

Зазначений порядок передбачений Законом України від 06.12.16 №1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України», Законом України від 21.12.16 № 1801-VIII «Про Державний бюджет України на 2017 рік», Законом України від 08.07.10 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та роз’яснено листом ДФС України №41658/7/99-99-13-02-01-17 від 30.12.2016.

 

Сума поворотної фінансової допомоги, не повернена у визначений термін, включається підприємцем на загальній системі оподаткування до складу доходу

Оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб - підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.

Поворотна фінансова допомога - це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення. Тобто, сума поворотної фінансової допомоги  підлягає поверненню.

Оскільки отримання фізичною особою – підприємцем поворотної фінансової допомоги (позики) відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначений строк, то протягом дії договору сума поротної фінансової допомоги не включається до складу доходу суб’єкта господарювання.

Разом з тим, якщо сума поворотної фінансової допомоги не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

Зазначена норма передбачена пп. 14.1.257  ст. 14,  п. 177.1 ст. 177 Податкового кодексу України. 

Підприємцям на загальній системі оподаткування не заборонено здійснювати бартерні операції

Об’єктом оподаткування у фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходи (виручкою у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами.

Бартерна (товарообмінна) операція - це господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору.

За договором міни (бартеру) кожна із сторін договору є продавцем того товару, який він передає в обмін, і покупцем товару, який він одержує взамін.

До договору міни застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, положення про договір поставки, договір контрактації або інші договори, елементи яких містяться в договорі міни, якщо це не суперечить суті зобов’язання.

Враховуючи наведене, обмежень щодо здійснення бартерних операцій (взаємозаліків) фізичними особами - підприємцями на загальній системі оподаткування не передбачено.

Зазначена норма передбачена пп. 14.1.10 ст. 14, п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України та ст. 715 та ст. 716 Цивільного кодексу України.

Підприємець на загальній системі оподаткування вартість безоплатно отриманих товарів включає до складу загального оподатковуваного доходу по даті їх реалізації

Об’єктом оподаткування у фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

До складу загального оподатковуваного доходу зараховується виручка, що надійшла фізичній особі - підприємцю як в грошовій, так і в натуральній формі, а саме:

- виручка у вигляді безготівкових грошових коштів, що надійшли на банківський рахунок чи в готівковій формі безпосередньо підприємцю чи його працівникам на місці здійснення розрахунків (в т.ч. відсотки банку);

- виручка в натуральній (негрошовій формі);

- суми штрафів і пені, отримані від інших суб’єктів підприємництва за договорами цивільно-правового характеру за порушення умов договорів та інші доходи, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Безоплатно надані товари - це товари, що надаються згідно з договорами дарування, іншими договорами, за якими не передбачається грошова або інша компенсація вартості таких товарів чи їх повернення, або без укладення таких договорів.

До  продажу (реалізації) товарів належать, зокрема, операції з безоплатного надання товарів.

Отже, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування включає до складу загального оподатковуваного доходу вартість безоплатно отриманих товарів по даті їх реалізації за ціною, визначеною на рівні не нижче звичайної ціни.

Звичайна ціна - це ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено Податковим кодексом. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.

Зазначена норма передбачена п.п. 14.1.13, п.п. 14.1.71, п.п. 14.1.202 ст. 14, п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України.

 «Електронний кабiнет платника»  (оновлена версія)

«Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).

Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.

ЕКП складається із двох функціональних частин:

1. відкрита (загальнодоступна).

2. приватна (особистий кабінет).

Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):

1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.

2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними: - дані про взяття на облік платників; - реєстр срахувальників; - дані реєстру платників ПДВ;  -реєстр платників єдиного податку; - інформація про РРО; - інформація про книги ОРО; - дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального.

Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому  Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи: 1. Новини. 2. Інформація з реєстрів. 3. Податковий календар. 4. Бланки податкової звітності. 5. Декларація про майновий стан. 6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП). 7. Облікові дані платника. 8. Звітність. 9. Вхідні/вихідні документи. 10. Листування з органами ДФС. 11. Подання заяв, запитів для отримання інформації.  12. Стан розрахунків з бюджетом. 13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. 14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ) для платників ПДВ). 15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).

 

У разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, необхідно сформувати нові посилені сертифікати з актуальними даними клієнта

Клієнт зобов’язаний невідкладно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) за скасуванням посиленого сертифікату, зокрема у разі:

зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті: переведення на іншу посаду або звільнення з роботи підписувача (для посилених сертифікатів, в яких зазначена посада його власника), зміна прізвища підписувача;

виявлення помилок у реквізитах посиленого сертифіката тощо.

Замовник (особа, що приєдналась до зазначеного Договору) зобов’язується негайно інформувати виконавця (Інформаційно-довідковий департамент ДФС) про факти виявлення неточностей або зміни даних, зазначених у посилених сертифікатах та/або реєстраційній картці.

Отже, у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи, платнику необхідно скасувати посилені сертифікати ЕЦП (з попередніми відомостями, зазначеними у посиленому сертифікаті) та сформувати нові посилені сертифікати з актуальними даними клієнта.

Зазначена норма визначена  п.п. 6.6.2 розд. 6 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та пп. 3.4.6 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.15 № 15.

 

ГУ ДФС у Запорізькій області

Просмотров: 1892 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 Tikkils  
0
Кaчecтвeнная фото- и видеoсъёмка основaнa на профессиональнoм оcвещeнии. Пpиборы уникального роcсийского пpоизводствa пoмeщaются в pюкзак, имeют универсaльные крепления – можно лeгкo монтирoвать в любoй студии на pиг или штaтив, иcпользовать на выeздных съёмках. Освещeниe, комплeктующиe, линзы всeгдa в наличии по доcтупной цeнe.
Пpиборы высокой мoщности oбeспечивают рeзультат, за который клиенты готoвы плaтить хopoшие деньги. Лучше один рaз приoбpести мoщный и кoмпaктный cвет, чем терять зaкаачиков из-за пpoблем с освeщением.

http://www.sfs-lab.ru/ - sfs lab ru

Имя *:
Email *:
Код *:
Пятница, 19.04.2024, 13:17
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Январь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0