Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2017 » Май » 15 » Нецільова благодійна допомога, що перевищує у 2017 році 2240 грн. оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% і військов
19:04
Нецільова благодійна допомога, що перевищує у 2017 році 2240 грн. оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% і військов

Нецільова благодійна допомога, що перевищує у 2017 році 2240 грн. оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% і військовим збором за ставкою 1,5%

До оподатковуваного доходу платника податку не включається сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається резидентами — юридичними або фізичними особами протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (у 2017 році — 2240 грн).

  • перевищення нецільової допомоги над вказаним розміром включається податковим агентом до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, як інші доходи і підлягає оподаткуванню на загальних підставах податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.

Сума нецільової благодійної допомоги, яка протягом 2017 року сукупно не перевищує 2240 грн. відображається у податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу «169».

Якщо сума нецільової благодійної допомоги перевищує встановлений граничний розмір, то сума перевищення відображається у податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу «127», як інші доходи.

Зазначена норма визначена пп. 170.7.3 ст. 170 Податкового кодексу України.

 

Отримані на відрядження або під звіт кошти, які надміру витрачені та не повернуті в установлені строки, у податковому розрахунку за ф. 1 ДФ відображаються під ознакою доходу «118»

До складу загального місячного (річного) оподатковуваного податком на доходи фізичних осіб доходу включається сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, розмір якої обчислюється відповідно до п. 170.9 ст. 170 Податкового кодексу України.

Відповідно до «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку», затвердженого наказом МФУ від 13.01.15 № 4, кошти, отримані платником податку на відрядження або під звіт, у тому числі надміру витрачені та не повернуті у встановлені законодавством строки відображаються у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «118».

Отже, в податковому розрахунку за формою 1 ДФ під ознакою доходу «118» відображаються кошти, отримані платником податку на відрядження або під звіт, які надміру витрачені та не повернуті в установлені законодавством строки.

Зазначена норма визначена п.п. 164.2.11 ст. 164 Податкового кодексу України.

Податкова декларація екологічного податку за новою формою подається за II квартал 2017 року та наступні податкові періоди

Наказом МФУ від 28.12.2016 N 1177 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації екологічного податку» (набрав чинності з 21.02.17) затверджені зміни до форми Податкової декларації екологічного податку, а саме викладено у новій редакції додаток 4 "Розрахунок за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені)" до Декларації.

Раніше діючий додаток доповнено рядками 4.2.1.2.4, 4.2.2.2.4, 4.3.1.2.4, 4.3.2.2.4, які мають назву "коригуючий коефіцієнт", оскільки податкові зобов'язання з екологічного податку у частині екологічного податку за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) стосовно накопичених до 1 квітня 2009 року відходів обчислюються із застосуванням коригуючого коефіцієнта.

Додаток 4 до Декларації за I квартал 2017 року подається за старою формою, а за II квартал та наступні податкові періоди подається за новою формою, затвердженою Наказом N 1177.

Зазначений порядок роз’яснено листом ДФС України від 04.05.2017 №11086/7/99-99-12-03-04-17.

Оновлено перелік реєстраторів розрахункових операцій

Відповідно до наказу Державної фіскальної служби України від 20.04.17 №275 оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій дозволених для використання суб’єктами господарювання.

До нього увійшло 149 моделей касових апаратів (замість попередніх 148).

Перелік містить, зокрема, моделі РРО, виключені із Державного реєстру у 2016-2017 роках, експлуатація яких не дозволяється.

З оновленим переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Державної фіскальної служби: sts.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/.

 

Податкові декларації платника єдиного податку приведено у відповідність до норм Податкового кодексу

Наказом МФУ від 17.03.2017р. № 369 "Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року N 578" податкову декларацію платників єдиного податку приведено у відповідність до вимог Податкового кодексу.

Так, у податковій декларації платника єдиного податку - фізичної особи-підприємця у розділі IV «Показники господарської діяльності для платників єдиного податку третьої групи» виправлено ставку єдиного податку з 2% та 4% на 3% та 5% відповідно.

Рядки 10 та 11 розділу V «Визначення податкових зобов'язань по єдиному податку» також виправлено.

У податковій декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) відповідні зміни внесено в розділи ІІ та ІІІ (ставку єдиного податку змінено з 2% та 4% на 3% та 5% відповідно).

У Податковій декларації платника єдиного податку четвертої групи передбачено зміну до виноски 8.

Рядки 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 заповнюються одним рядком щодо всіх земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. За потреби (у разі наявності земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ з різною нормативною грошовою оцінкою) кількість рядків 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 може бути збільшено.

Також у назвах граф 4, 6 додатка літери "(мм.рррр)" замінити літерами "(дд.мм.рррр)".

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в газеті «Офіційний вісник України» №36 від 05.05.2017р.).

Платник єдиного податку, який з 01.04.2017р. переходить на сплату податку на прибуток, подає податкову декларацію з податку на прибуток за звітний 2017 рік

Юридичні особи - платники єдиного податку, які з 01 квітня 2017 року переходять на загальну систему оподаткування, сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації за річний податковий (звітний) період (як новостворені).

Такий річний податковий період для них починається з дати переходу на загальну систему - з 01 квітня 2017 року та закінчується 31 грудня такого року.

У разі переходу платником єдиного податку на загальну систему оподаткування з 01.04.2017 р. при декларуванні податку на прибуток за 2017 рік, фінансовий результат до оподаткування визначається за правилами бухгалтерського обліку у періоді перебування такого платника на загальній системі оподаткування (за період з 01.04.17 по 31.12.17).

Тобто, податкова декларація з податку на прибуток подається за звітний 2017 рік, який починається 01.04.2017 і закінчується 31.12.2017.

Разом з податковою декларацією з податку на прибуток необхідно подати фінансову звітність, яка є додатком до такої декларації та її невід’ємною частиною.

У разі якщо сума доходів за звітний період з 01.04.2017 по 31.12.2017 не перевищує двадцяти мільйонів гривень, об'єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці.

Зазначена норма передбачена п. 46.2 ст. 46; п. 137.5 "а" ст. 137 та пп. 134.1.1 ст. 134 Податкового кодексу.

Рахунок-фактура (інвойс) - підстава для відображення в обліку господарської операції, тільки у разі його фактичної оплати

Законом України від 03.11.16 №1724-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних бар'єрів для експорту послуг" (набрав чинності з 03.12.2016 року) внесено зміни, зокрема, до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Змінами спрощено документообіг шляхом зменшення вимог до первинного документа та скорочення переліку його обов'язкових реквізитів.

Оформлений належним чином рахунок-фактура (інвойс) може бути підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарської операції з постачання товарів, робіт (послуг) без складання акта приймання-передачі тільки у разі його оплати, що підтверджується відповідними документами.

 

Документами, що підтверджують оплату, можуть бути платіжне доручення, розрахунковий чек, касовий чек, розрахункова квитанція, виписка з карткового рахунку, квитанція до прибуткового касового ордера тощо.

 

Рахунок-фактура може бути складений у паперовій або в електронній формі та повинен мати реквізити, які дають можливість ідентифікувати господарську операцію та її учасників, зокрема: назву підприємства, від імені якого складено рахунок-фактуру; назву контрагента; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь в оформленні рахунку-фактури.

Зазначене роз’яснено листом МФУ від 16.02.2017 р. № 31-11410-06-5/4339.

У разі виплати юридичними особами-платниками єдиного податку дивідендів, окрім розрахунку єдиного податку подається Податкова декларація з податку на прибуток підприємств

Емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам) (крім випадків, передбачених пп. 57.1-1.3 ст. 57 Податкового кодексу) нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку на прибуток.

Сума сплачених авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів не підлягає поверненню платнику податків або зарахуванню в рахунок погашення грошових зобов'язань з інших податків і зборів (обов'язкових платежів).

При цьому якщо платіж особою називається дивідендом, такий платіж оподатковується під час виплати відповідно до норм, визначених згідно з положеннями щодо оподаткування дивідендів, незалежно від того, чи є особа платником податку на прибуток.

Отже, для платників єдиного податку юридичних осіб у разі виплати власникам корпоративних прав (засновникам платників єдиного податку) дивідендів встановлено обов'язок їх оподаткування.

Таким чином, юридичні особи, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, у тому числі сільськогосподарські товаровиробники, у разі прийняття рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), зобов'язані нараховувати та вносити до бюджету авансовий внесок з податку на прибуток при виплаті дивідендів, розрахований з усієї суми такої виплати.

У разі виплати юридичними особами-платниками єдиного податку дивідендів, окрім розрахунку єдиного податку, подається Податкова декларація з податку на прибуток підприємств, у якій у рядку 20 відображають внесені до бюджету авансові внески з податку на прибуток.

Зазначена норма передбачена пп. 57.1 1.2 ст. 57 Податкового кодексу України.

 

Переплата з податку на прибуток в оплату авансового внеску з податку на прибуток, нарахованого на суму дивідендів, не враховується

Врахування наявної переплати з податку на прибуток в оплату авансового внеску з податку на прибуток нарахованого на суму дивідендів при їх виплаті, Податковим кодексом не передбачено.

При цьому, відповідно до п. 43.3 ст. 43 Податкового кодексу платник податку може здійснити повернення сум грошового зобов’язання на підставі заяви про таке повернення протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Платники податку на прибуток фінансовий результат до оподаткування збільшують на суму штрафних санкцій та пені перерахованих підприємцю-платнику єдиного податку

 

Об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу.

З 2017 року передбачена нова різниця, що збільшує фінансовий результат до оподаткування.

Так, фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму витрат від визнаних штрафів, пені, неустойок, нарахованих відповідно до цивільного законодавства та цивільно-правових договорів на користь осіб, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та на користь платників податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п. 44 підрозд. 4 розд. XX Податкового кодексу.

Тобто фінансовий результат до оподаткування не збільшується на суми фінансових (штрафних) санкцій та пені, нарахованих на користь фізичних осіб-громадян, відповідно до цивільного законодавства.

Разом з тим, платники податку на прибуток, які нараховують штрафи, пені, неустойки відповідно до цивільного законодавства на користь фізичних осіб-підприємців - платників єдиного податку, повинні коригувати фінансовий результат до оподаткування.

Зазначена норма передбачена п.п. 134.1.1 ст. 134 та п.п. 140.5.11 ст. 140 Податкового кодексу України.

 

ГУ ДФС у Запорізькій області

 

Просмотров: 795 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Четверг, 28.03.2024, 15:17
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Май 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0