Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2018 » Ноябрь » 19 » Нагадуємо про дію нових бюджетних рахунків з 11.09.2018 року
15:35
Нагадуємо про дію нових бюджетних рахунків з 11.09.2018 року

Нагадуємо про дію нових бюджетних рахунків з 11.09.2018 року

Фіскальна служба Запорізької області звертає увагу, що з 02 липня 2018 року змінились реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів та платежів, але до 11 вересня було встановлено перехідний період.

З 11 вересня 2018 року діють виключно нові бюджетні рахунки для сплати податків, зборів та платежів, а рахунки, відкриті на МФО іншому, ніж 899 998, закриті.

Кошти, які сплачуватимуться на старі рахунки (МФО 813 015), не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться як нез’ясовані надходження.

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС та суб-сайті фіскальної служби Запорізької області в рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki, http://zp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/).

Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС), як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, з 07 листопада 2018 року буде формувати усім своїм клієнтам виключно кваліфіковані сертифікати.

Як і раніше, такі сертифікати будуть використовуватись користувачами електронних довірчих послуг для подання електронної звітності, організації електронного документообігу, отримання адміністративних послуг в електронному вигляді тощо.

Посилені сертифікати відкритих ключів, що були сформовані до 07.11.2018 будуть і надалі обслуговуватись АЦСК ІДД ДФС до закінчення їх строку чинності.

На інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (https://acskidd.gov.ua) буде розміщено нові форми реєстраційних карток, які необхідно буде використовувати для отримання електронних довірчих послуг починаючи з 07.11.2018.

Нововведення щодо електронної звітності

З 01 листопада 2018 року для забезпечення комфортних умов при обміні електронними документами:

- підписання повідомлень ДФС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису: SFS_2018_1.cer

- зашифрування повідомлень на ДФС (звітність, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування: SFS_2018_2.cer.

Дізнайтесь про електронний сервіс ДФС «Пошук фіскального чека»

В рамках реалізації експериментального проекту щодо реєстрації і експлуатації нових моделей програмно-технічних комплексів, для забезпечення реєстрації розрахункових операцій, Державною фіскальною службою впроваджено у тестовому режимі систему E-Receipt.

E-Receipt - це нова інформаційна система реєстрації та обліку РРО, що передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

ДФС реалізовано електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального касового чеку, що формується традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО.

Через електронний сервіс «Пошук фіскального чека» можливо оперативно отримати інформацію про здійснені розрахункові операції у будь-якому торговельному об’єкті.

Перевірка чеку через електронний сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДФС - це захист прав громадян як споживачів та запобіжник зловживань під час здійснення розрахункових операцій.

Сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).

Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою.

Якщо е-чек відсутній в системі, можна надіслати до ДФС електронний лист із прикріпленим фото чеку на адресу: infozvit@sfs.gov.ua.

ДФС визначить причину відсутності електронного чеку в системі і прийме відповідні міри.

Також, у разі відсутності або невідповідності реквізитів чеків на сервері ДФС наявному розрахунковому документу або отримання користувачами фіскального чеку, який викликає сумнів, можна направляти до ДФС письмові звернення із цих питань з додаванням копій отриманих розрахункових документів для проведення ДФС відповідних контрольно-перевірочних заходів.

Діяльність підприємця - платника єдиного податку. Як визначити дохід?

Доходом підприємця – платника єдиного податку є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.

До складу доходу також включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг).

Безоплатно отримані товари (роботи, послуги) – це надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані на відповідальне зберігання і використані.

У разі надання послуг, виконання робіт за договорами доручення, комісії, транспортного експедирування або за агентськими договорами доходом є сума отриманої винагороди повіреного (агента).

До суми доходу платника єдиного податку 3-ї групи, який є платником ПДВ, включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

Разом з тим, до доходу не включаються отримані пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування.

Крім того, не включаються до складу доходу ті доходи, які отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

Доходи платника єдиного податку визначаються за датою надходження коштів у грошовій (готівковій або безготівковій) формі.

У разі безоплатного отримання товарів (робіт, послуг), доходи визначаються за датою підписання акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

Для платника єдиного податку 3-ї групи, який є платником ПДВ, датою отримання доходу є дата списання кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

Зазначена норма передбачена п.п. 1 п. 292.1; п. 292.3; п. 292.4, п. 292.6 ст. 292 Податкового кодексу.

 

Отримання послуг електронного цифрового підпису. Дізнайтесь, чи можливо за довіреністю?

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) надає послуги електронного цифрового підпису (ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності та фізичним особам на безоплатній основі.

Для отримання послуг ЕЦП заявнику необхідно особисто звернутись до представництва АЦСК ІДД ДФС з комплектом реєстраційних документів, перелік яких розміщено у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС: https://www.acskidd.gov.ua.

Подання комплекту реєстраційних документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП до АЦСК ІДД ДФС засобами поштового зв’язку або через мережу Інтернет не передбачено.

У випадку, якщо заявник не має можливості з’явитись до АЦСК ІДД ДФС особисто, то він може бути представлений довіреною особою (представником), яка повинна надати до АЦСК ІДД ДФС крім реєстраційних документів нотаріально посвідчену довіреність із відповідними повноваженнями для отримання послуг ЕЦП від імені заявника.

Звертаємо увагу, що з 07 листопада 2018 набирає чинності Закон України від 05.11.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».

Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, починаючи з 07.11.2018, отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за нотаріально посвідченою довіреністю буде неможливо.

 

Електронний сервіс ДФС «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

На офіційному веб-порталі ДФС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Для перевірки інформації щодо наявності податкового боргу у платника податків необхідно ввести його код ЄДРПОУ або точну назву. Система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання, і повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на веб-порталі щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

У електронному он-лайн сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» зазначається інформація про наявність боргу платника в цілому по Україні, тоді як платник податків може перебувати на обліку не лише в контролюючому органі за основним місцем обліку, а й обліковуватись як платник окремих податків та зборів в контролюючих органах за неосновним місцем обліку.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику податків з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.

Крім того, щомісячно на офіційному веб-порталі ДФС оприлюднюється інформація про платників податків, які мають податковий борг, з якою можна ознайомитись за посиланням: Головна/Відкриті дані/Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

На одну операцію постачання склали та зареєстрували в ЄРПН дві податкові накладні. Відображення в декларації з ПДВ.

У випадку складання двох податкових накладних на одну операцію з постачання товарів/послуг та реєстрації її в ЄРПН, платник ПДВ, з метою виправлення допущеної помилки, має право скласти розрахунок коригування до помилкової (другої) податкової накладної.

Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН покупцем (отримувачем) товарів/послуг, з дотриманням визначених термінів реєстрації.

Для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів (п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу).

Дані, наведені в податковій звітності з ПДВ, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника (абз. перший п. 6 розд. ІІІ наказу МФУ від 28.01.2016 № 21).

Отже, обсяги постачання товарів/послуг та сума ПДВ, вказані в помилковій (другій) податковій накладній і розрахунку коригування до неї, не підлягають відображенню в декларації з ПДВ, оскільки в такій Декларації зазначаються показники, зазначені в складеній на підставі первинних документів податковій накладній.

 

В якому випадку профспілкові організації подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації?

До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам «неприбутковості», визначених п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу і не є платниками податку на прибуток підприємств, зокрема, віднесені професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок.

Неприбуткові підприємства, установи та організації подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, утворені в порядку, визначеному законом, звітують у разі порушень п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу), та річну фінансову звітність.

Отже професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації лише у разі порушень вимог «неприбутковості» визначених п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу.

Зазначена норма передбачена п. 46.2 ст. 46, п.п. 133.4.6 ст. 133 Податкового кодексу.

Оподаткування заробітної плати одинокої матері, яка утримує дитину віком до 18 років

Доходи у вигляді заробітної плати включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку та підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб (з урахуванням застосованої податкової соціальної пільги) за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.

Платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює
50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому на 1 січня звітного податкового року (у 2018 році - 881 грн.).

Податкова соціальна пільга застосовується до заробітної плати, якщо її розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

У 2018 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить 2470 грн. (1762 грн. х 1,4).

Платник податку, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 150% суми «загальної» пільги у розрахунку на кожну таку дитину. У 2018 році - 1321,50 грн. (881грн.х 50%).

Отже, одинока мати, яка утримує дитину віком до 18 років, має право на зменшення суми, отримуваної від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у 2018 - 1321,50 грн., якщо розмір отриманої протягом місяця заробітної плати не перевищує граничний розмір доходу для застосування податкової соціальної пільги (у 2018 році – 2470 грн).

Платник податку, який має право на застосування «збільшеної» податкової соціальної пільги, зазначає про таке право у заяві про застосування пільги, до якої додає відповідні підтвердні документи.

Зазначена норма передбачена п.п. 169.1.1, п.п. 169.4.1, п.п. 169.1.3 а); п.п. 169.3.2 ст. 169 Податкового кодексу.

 

ГУ ДФС у Запорізькій області

 

 

Просмотров: 11 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Среда, 12.12.2018, 22:44
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 50

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0