Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Октябрь » 2 » Міндоходів готує публічний звіт перед громадськістю
14:58
Міндоходів готує публічний звіт перед громадськістю

Міндоходів готує публічний звіт перед громадськістю

На початку наступного року Міністерство доходів і зборів України планує презентувати громадськості публічний звіт про результати своєї діяльності за підсумками 2013 року.

Запровадження практики щорічних публічних звітів передбачено п’ятирічним Стратегічним планом розвитку відомства.

«Публічні звіти – це розповсюджена практика для державних відомств в усьому світі. Ми прагнемо, щоб робота Міністерства була  максимально відкритою, прозорою та зрозумілою для громадян та бізнесу.  Ми нічого не приховуємо. Для того, щоб наш публічний звіт дійсно відповідав на важливі для суспільства питання, ми готові вислухати та врахувати пропозиції щодо його змісту», - зауважив міністр Олександр Клименко.

Долучитися до формування змісту публічного звіту Міністерства доходів і зборів мають можливість усі бажаючи за допомогою офіційного веб-порталу Міністерства, на електронну поштуgromada@minrd.gov.ua, а також залишаючи пропозиції на сторінках у соціальних мережах Facebook та «ВКонтакте».

Нагадаємо, п’ятирічна Стратегія розвитку Міністерства доходів і зборів України була розроблена експертами відомства спільно з компанією PricewaterhouseCoopers. Визначено  сім стратегічних напрямків роботи Міністерства, в тому числі, розвиток партнерських відносин з громадянами та бізнесом; надання високоякісних сервісів громадянам та бізнесу, впровадження нових електронних сервісів та вдосконалення існуючих послуг; сприяння розвитку міжнародної торгівлі, впровадження найкращих практик у світі митного регулювання; впровадження ефективних методів протидії корупції та інше.

Міндоходів готується до проведення дистанційних електронних перевірок

Міністерство доходів і зборів планує поліпшити якість податкового аудиту шляхом проведення електронних перевірок. Механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів визначені у розробленому Міністерством проекті закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок».

Зокрема, Міндоходів пропонує законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків.  Такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків.  Крім того, передбачається, що акт (довідка) такої перевірки може бути складений у формі електронного документа і спрямований засобами електронного зв'язку платнику податків.

«Запровадження електронних перевірок – це частина нашої стратегії з розвитку податкового сервісу, дерегуляції ведення підприємницької діяльності. Пропонуючи таку форму контролю, ми, по-перше, прагнемо зекономити час платників, зробити державний аудит необтяжливим для них. По-друге, ми орієнтуємося на мінімізацію персонального контакту  між платником та державою, зниження ролі людського фактору», - зауважив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.

Фахівці Міністерства запевняють, що існуюча інфраструктура електронного документообігу дозволить перейти на дистанційний аудит без додаткових витрат як для бюджету, так і для платників податків.

Сервісом «електронна перевірка» вже з 1 січня 2014 року зможуть скористатися платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування. Для цього достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.

З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків.  Як підкреслюють фахівці Міндоходів, таке поетапне впровадження необхідне для адаптації підприємців, урахування усіх технічних деталей.

Платежный терминал не заменяет РРО

Миндоходов считает, что слип, напечатанный на платежном терминале, не является расчетным документом в понимании Закона об РРО. То есть использование платежного терминала не заменяет РРО.

В случае применения при проведении расчетов с использованием платежной карточки платежного терминала, соединенного или объединенного с РРО, кассовый чек должен дополнительно содержать соответствующие обязательные реквизиты.

Требование по обеспечению возможности осуществления расчетов за проданные товары (предоставленные услуги) с использованием специальных платежных средств касается только тех субъектов хозяйствования, которые обязаны использовать РРО (письмо от 21.05.2013 г. № 3127/6/99-99-22-01-03-15/508).

Внесены изменения в формы ТТН на перевозку спирта

Мининфраструктуры внесены изменения в формы товарно-транспортных накладных на перемещение спирта этилового, высокооктановых кислородосодержащих примесей и алкогольных напитков, а также в Инструкцию по их применению.

Нововведения в формах:

– на перемещение спирта этилового и алкогольных напитков предусмотрена нумерация согласно Единому реестру товарно-транспортных накладных на перемещение спирта этилового и алкогольных напитков;

– на перемещение высокооктановых кислородосодержащих примесей предусмотрена собственная нумерация;

– во всех документах слова «акцизный сбор» заменены словами «акцизный налог» и исключено упоминание о путевом листе.

Изменения вступят в силу в день официального опубликования (приказ от 02.09.2013 г. № 657).

Фіксований сільськогосподарський податок

Чи може юридична особа, яка у поточному році перебуває на сплаті єдиного податку, перейти в наступному році на сплату фіксованого сільськогосподарського податку?

Відповідно до п.301.1 ст.301 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) платниками фіксованого сільськогосподарського податку (далі - ФСП) з урахуванням обмежень, встановлених п.301.6 ст.306 ПКУ, можуть бути сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Сільськогосподарський товаровиробник для цілей гл.2 р.XIV ПКУ – це юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання (пп.14.1.235 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Сільськогосподарська продукція (сільськогосподарські товари) для цілей гл.2 р.XIV ПКУ – це продукція/товари, що підпадають під визначення груп 1 - 24 УКТ ЗЕД, якщо при цьому такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах) для продажу, переробки або внутрішньогосподарського споживання (пп. 14.1.234 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Об’єктом оподаткування ФСП для сільськогосподарських товаровиробників є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди (ст.302 ПКУ).

Відповідно до п. 307.1 ст. 307 ПКУ платники податку не є платниками таких податків і зборів:

а) податку на прибуток підприємств;

б) земельного податку (крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва);

в) збору за спеціальне використання води;

г) збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності (у частині провадження торговельної діяльності).

Податки і збори, не зазначені у п. 307.1 ст. 307 ПКУ, сплачуються платником податку в порядку і розмірах, установлених цим Кодексом, а єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування - в порядку, визначеному Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (п. 307.2 ст. 307 ПКУ).

 Сільськогосподарські товаровиробники самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючоve органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ (п.306.1 ст.306 ПКУ).

При цьому, сільськогосподарські товаровиробники для набуття і підтвердження статусу платника податку щороку, станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року, подають документи, перелік яких встановлено п.308.1 ст.308 ПКУ.

З урахуванням викладеного, отримати статус платника ФСП можуть юридичні особи:

які займаються виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснюють операції з її постачання;

мають у наявності об’єктів оподаткування, зокрема, площі сільгоспугідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ);

у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік перевищує 75 відсотків;

не пізніше ніж 20 лютого поточного року, подала документи, перелік яких встановлено п. 308.1 ст. 308 ПКУ.

Отже, якщо юридичною особою – платником єдиного податку, у поточному році витримано всі вимоги, необхідні для набуття і підтвердження статусу платника ФСП, то така особа може бути платником цього податку з наступного року.

З якого періоду сільськогосподарський товаровиробник повинен перейти зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку на сплату податків за загальною системою оподаткування, якщо контролюючим органом встановлено недотримання вимог щодо застосування спеціального режиму оподаткування?

Відповідно до абз. «б» пп. 308.6.2 п.308.6 ст.308 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) реєстрація сільськогосподарського товаровиробника платником фіксованого сільськогосподарського податку (далі – ФСП) скасовується, зокрема, за рішенням контролюючого органу у разі встановлення за результатами документальної перевірки недотримання платником податку положень ст. 301 гл. 2 р. XIV ПКУ. При цьому такий платник податку зобов’язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування починаючи з наступного місяця після місяця, у якому було встановлено таке порушення.

Базовим податковим (звітним) періодом для податку є календарний рік, який починається з 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (п. 305.1 та п. 305.2 ст. 305 ПКУ).

Сільськогосподарські товаровиробники самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ (п. 306.1 ст. 306 ПКУ).

Згідно з п.306.2 ст.306 ПКУ сплата податку проводиться щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця, у розмірі третини суми податку, визначеної на кожний квартал від річної суми податку, у таких розмірах:

а) у I кварталі - 10 відсотків;

б) у II кварталі - 10 відсотків;

в) у III кварталі - 50 відсотків;

г) у IV кварталі - 30 відсотків.

Платники податку, що припиняються шляхом злиття, приєднання, перетворення, поділу у податковому (звітному) періоді, зобов’язані подати у період до їх фактичного припинення контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та місцем розташування земельних ділянок уточнену податкову декларацію з податку (п.306.4 ст.306 ПКУ).

Отже, якщо за результатами документальної перевірки, проведеної контролюючим органом в поточному місяці, встановлено порушення платником ФСП вимог ст.301 ПКУ, то починаючи з наступного місяця скасовується реєстрація сільськогосподарського товаровиробника платником ФСП.

При цьому сільськогосподарський товаровиробник повинен подати уточнену податкову декларацію з ФСП щодо податкових зобов’язань, строк сплати по яких ще не настав.

Чи може бути платником ФСП сільськогосподарський товаровиробник, який займається відгодівлею великої рогатої худоби, птиці та свиней, та за яких умов придбаний для відгодівлі молодняк буде вважатись продукцією власного виробництва для розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва?

Відповідно до п. 301.1 ст. 301 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками податку з урахуванням обмежень, встановлених п. 301.6 ст. 301 ПКУ, можуть бути сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Згідно зі пп. 14.1.234 і пп. 14.1.235 п. 14.1 ст. 14 ПКУ сільськогосподарська продукція (сільськогосподарські товари) - продукція/товари, що підпадають під визначення груп 1 - 24 УКТ ЗЕД, якщо при цьому такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах) для продажу, переробки або внутрішньогосподарського споживання;

сільськогосподарський товаровиробник - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання

Об’єктом оподаткування податком для сільськогосподарських товаровиробників є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди (ст. 302 ПКУ).

Сільськогосподарський товаровиробник, який займається відгодівлею великої рогатої худоби, птиці та свиней, може бути платником ФСП за умови, що такі тварини вирощувалися та відгодовувалися безпосередньо суб’єктом господарювання, а також за наявності площ сільськогосподарських угідь, на яких вирощується необхідна для відгодівлі сільгосппродукція, та дотримання критерію щодо частки сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік у розмірі, що дорівнює або перевищує 75 відсотків.

У випадку якщо підприємство займається відгодівлею великої рогатої худоби, птиці та свиней, не вирощуючи, а закуповуючи необхідну для відгодівлі сільгосппродукцію, то доходи від реалізації сільськогосподарської продукції не є доходами, одержаними від реалізації сільгосппродукції, що вироблена (вирощена) на сільськогосподарських угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування.

Що стосується умов за яких придбаний для відгодівлі молодняк буде вважатись продукцією власного виробництва для розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, то згідно з Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України (далі - Мінагрополітики України), затвердженим Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500/2011 зі змінами та доповненнями, Мінагрополітики України здійснює нормативно-правове забезпечення у визначених сферах та галузях, зокрема, затверджує (встановлює) галузеві та відомчі норми і нормативи; забезпечує розроблення галузевих систем економічних норм і нормативів в агропромисловому комплексі; розробляє технічні регламенти, стандарти та інші нормативні документи, забезпечує реалізацію державної політики у сфері стандартизації та метрології.

Тобто з приводу уточнення умов, за яких придбаний для відгодівлі молодняк буде вважатись продукцією власного виробництва для розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, сільськогосподарському товаровиробнику доцільно звернутись до територіального органу Мінагрополітики України за своїм місцезнаходженням.

Чи включає платник фіксованого сільськогосподарського податку до доходу, отриманого від реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, доходи, отримані від реалізації грибів, вирощених на закритому ґрунті (в спеціальних приміщеннях) та продуктів їх переробки на власних підприємствах або орендованих виробничих потужностях?

Відповідно до п. 308.4 ст. 308 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) дохід сільськогосподарського товаровиробника, отриманий від реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки (крім підакцизних товарів, за винятком виноматеріалів виноградних (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції, включає доходи, отримані, зокрема, від реалізації продукції рослинництва на закритому ґрунті та продуктів її переробки на власних підприємствах або орендованих виробничих потужностях.

Сільськогосподарська продукція (сільськогосподарські товари) для цілей гл. 2 р. XIV ПКУ - продукція/товари, що підпадають під визначення груп 1 - 24 УКТ ЗЕД, якщо при цьому такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах) для продажу, переробки або внутрішньогосподарського споживання (п.п. 14.1.234 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

До розділу II «Продукти рослинного походження» (групи 06 - 14) УКТ ЗЕД належить товарна позиція 0709 «Інші овочі», яка включає, зокрема, товарну підкатегорію «Гриби та трюфелі».

Враховуючи, що згідно з УКТ ЗЕД гриби, вирощені на закритому ґрунті (в спеціальних приміщеннях) та продукти їх переробки на власних підприємствах або орендованих виробничих потужностях, підпадають під визначення сільськогосподарської продукції, то доходи, отримані від їх реалізації платник ФСП включає до доходу, отриманого від реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки.

До якої установи повинен звернутись сільськогосподарський товаровиробник щодо отримання відомостей (довідки) про наявність земельних ділянок з метою набуття (підтвердження) статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку та за якою формою зазначена інформація надається органу доходів і зборів?

Сільськогосподарські товаровиробники для набуття і підтвердження статусу платника податку щороку, до 20 лютого, подають станом на 1 січня поточного року документи згідно з переліком, визначеним п.308.1 ст.308 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, до якого включено відомості (довідку) про наявність земельних ділянок.

У відомості (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються відомості про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Сільськогосподарські товаровиробники самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ (п.306.1 ст.306 ПКУ).

Форма Податкової декларації з фіксованого сільськогосподарського податку (далі – податкова декларація) затверджена наказом ДПА України від 24.12.10 № 1016.

До податкової декларації передбачений додаток «Відомості про наявність земельних ділянок», який є невід’ємною частиною загальної, нової загальної та/або звітної, нової звітної, уточнюючої звітної декларації.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі в порядку, встановленому Законом України від 07 липня 2011 року № 3613-VI «Про Державний земельний кадастр» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 3613) (ст.202 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-ІІІ із змінами та доповненнями).

Статтею 9 Закону №3613 передбачено, що внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно із п.4 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051 (далі – Порядок), ведення Державного земельного кадастру здійснює Держземагентство та його територіальні органи.

До складу Держземагентства та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом № 3613 та цим Порядком (п.5 Порядку).

Тобто, інформація щодо площ сільськогосподарських угідь, що перебувають у власності сільськогосподарського виробника або користуванні, в тому числі на умовах оренди, надається державними кадастровими реєстраторами територіальних органів Держземагентства за місцем розташування земельної ділянки.

Сільськогосподарські товаровиробники на підставі інформації про земельні ділянки, отриманої від державних кадастрових реєстраторів територіальних органів Держземагентства, подають до органу доходів і зборів за своїм місцезнаходженням та місцем розташування земельних ділянок відомості про наявність земельних ділянок як додаток до податкової декларації. У цьому додатку зазначаються відомості про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Какую информацию обяжут указывать на пищевых продуктах?

Виктор Янукович подписал Закон № 442-VII «О внесении изменений в некоторые законы Украины относительно сокращения количества документов разрешительного характера, которые должны получать операторы рынка пищевых продуктов», принятый ВР 5 сентября (проект № 2938).

Согласно данному Закону исключаются нормы: из законов о рыбе и о молоке - касающиеся аттестации производства (переработки); из закона о госрегулировании производства и обращения спирта этилового, коньячного и плодового, алкогольных напитков и табачных изделий - о выдаче справки центрального органа исполнительной власти, реализующего госполитику в сфере санитарного и эпидемического благополучия населения, о санитарно-техническом состоянии производства и безопасности труда.

Исключаются и нормы касаемо сертификации продуктов питания, продовольственного сырья и питьевой воды, а также сопутствующих материалов, контактирующих с радионуклидами во время производства, хранения, транспортировки и реализации; сертификации продуктов пчеловодства, вывозимых за пределы Украины и т.д. Читайте подробнее: Операторам рынка пищевых продуктов будут не нужны некоторые разрешительные документы.

Міжнародна діяльність. Митнитй контроль.

Міндоходів розширюватиме співпрацю з ОLAF

Міністерство доходів і зборів України розширюватиме співпрацю з Європейським офісом по боротьбі із шахрайством (OLAF) у контексті  боротьби з незаконним обігом тютюнових виробів, а також шахрайством та економічними злочинами.

Такої домовленості досягли Міністр доходів і зборів Олександр Клименко з генеральним директором OLAF Джованні Кесслером під час зустрічі у Києві сьогодні, 30 вересня.

«Ми приділяємо велику увагу нашій взаємодії у відповідності до підписаної у червні Домовленості між Міністерством та Офісом щодо протидії незаконному обігу тютюнових виробів. Вже бачимо конкретні результати нашої співпраці. Наприклад, спільні дії в межах спецоперації «РОМОЛУК» дозволили виявити в зоні діяльності Ягодинської митниці найбільшу за 2013 рік спробу незаконного ввезення партії тютюнових виробів на митну територію України – це 12,5 млн. штук цигарок», - підкреслив Міністр.

Загалом з початку 2013 року завдяки діям співробітників Міністерства доходів і зборів України  з незаконного обігу було вилучено 148 млн. штук цигарок, у тому числі 78 млн. цигарок контрабандного походження.  Особливу увагу Міністерство приділяє перекриттю каналів контрабанди сигарет до країн Європейського Союзу, які проходять через територію Вінницької, Волинської, Закарпатської, Львівської, Одеської та Чернівецької областей України.

Зі свого боку Джованні Кесслер високо оцінив зусилля України, спрямовані на попередження контрабанди тютюнових виробів, а також  підкреслив, що необхідно надавати новий зміст співробітництву між OLAF та Міндоходів.

«Ми маємо спільні проблеми, які маємо вирішувати разом. Це і корупція, і зловживання та шахрайство з фінансовими ресурсами, і підробка товарів. Такі спільні заходи, як РОМОЛУК, мають стати частиною нашої спільної повсякденної роботи. Ми будемо й надалі розвивати нашу спільну роботу, щоб показати і громадянам України, і громадянам ЄС конкретні результати», - підкреслив Генеральний директор OLAF.

Під час зустрічі керівники Міндоходів та OLAF  підтвердили  намір  активізувати обмін інформацією щодо незаконного обігу тютюнових виробів, а також проводити  спільні операцій не тільки на кордоні, а й в середині країни. Для цього створюється відповідна робоча група.

«Для нас важливо, що між Офісом та Міністерством встановлюються партнерські стратегічні стосунки. Ми зацікавлені у напрацюванні спільних підходів до боротьби із шахрайством та економічними злочинами, просуванні нових механізмів оперативної співпраці та обміну інформацією. Особливої актуальності наше співробітництво набуває в контексті майбутнього підписання Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС», - підсумував Олександр Клименко.

«Обидві сторони продемонстрували налаштованість на отримання конкретних результатів. Я вірю в наше співробітництво», - резюмував пан Кесслер.

Нагадаємо, Домовленість про співробітництво між Міністерством доходів і зборів України та Європейським офісом по боротьбі з шахрайством щодо  запобігання незаконного переміщення тютюнових виробів була підписана 6 червня 2013 року у Брюсселі.

Міністр Олександр Клименко зустрівся з китайськими інвесторами

Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко у складі української урядової делегації взяв участь у зустрічі з керівниками китайських підприємств, банків, корпорацій, яка відбулася сьогодні, 25 вересня 2013 року, у Пекині.

Під час зустрічі мова йшла про те, що український уряд зацікавлений у збільшенні обсягів товарообігу з Китаєм у комплексі з активізацією інвестиційного співробітництва. Одним з перспективних напрямів розвитку співробітництва може стати  розширення присутності китайських компаній в Україні через відкриття офіційних представництв. Досвід у цьому плані вже мають китайські корпорації Zhong Xing Telecommunication Equipment Co. Ltd (ZTE) та   Huawei, представники яких були присутні на зустрічі.

Міністр Олександр Клименко запевнив, що Уряд України проводить реформи, спрямовані на створення сприятливого інвестиційного клімату, комфортних, простих і зрозумілих умов для ведення бізнесу в нашій країні. Наприклад, забезпечений індивідуальний підхід до податкового супроводу великого бізнесу. У складі Міністерства доходів і зборів створений Центральний офіс для великих платників податків. За кожною компанією закріплений податковий асистент, який надає консультації, рекомендації, допомагає в оцінці ризиків.

За даними Міністерства доходів і зборів України, обсяг товарообігу з Китаєм займає 2- е місце серед 217 країн - торговельних партнерів України. Питома вага експортно-імпортних операцій з Китаєм становить 8% загального товарообігу України.  Фахівці Міністерства відзначають  збільшення обсягів товарообігу в поточному році. За 8 місяців 2013 він склав уже $ 7,3 млрд., що на 16,6 %, або на $ 1млрд. більше порівняно з січнем- серпнем 2012 року. За підсумками 2012 року товарообіг між Україною та Китаєм  склав $10 млрд.

При цьому зовнішня торгівля між Україною та Китаєм у поточному році має тенденцію до зростання як за рахунок збільшення обсягів імпорту (на 9,2%) , так і експорту (на 46,4%).

Основу експорту з України до Китаю складають промислові товари та продовольчі товари, транспортні засоби та запасні части. В Україні затребувані технологічна китайська продукція, техніка, товари легкої промисловості, прокат.

Нагадаємо, 24-27 вересня 2013 року проходить робочий візит урядової делегації на чолі з Першим віце-прем'єр-міністром України Сергієм Арбузовим до Китайської Народної Республіки.

Україна передала білоруській стороні естафету головування у Координаційній раді керівників органів податкових (фінансових) розслідувань держав-учасниць СНД

19-20 вересня в м. Мінську (Республіка Білорусь) відбулося XV ювілейне засідання Координаційної ради керівників органів податкових (фінансових) розслідувань держав-учасниць СНД (КРОПР).

КРОПР, як орган галузевого співробітництва СНД, створений у жовтні 1999 року з метою координації дій компетентних відомств по боротьбі з порушеннями податкового (фінансового) законодавства.

Крім делегації Міністерства доходів і зборів України у XV засіданні КРОПР взяли участь керівники органів податкових (фінансових) розслідувань Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Казахстану, Киргизстану, Росії, Молдови, Таджикистану, Латвії, України, Узбекистану та Виконавчого комітету СНД.

Головою КРОПР одноголосно обрано заступника Голови – начальника Департаменту фінансових розслідувань Комітету державного контролю Республіки Білорусь Ігоря Маршалова, секретарем став представник Білорусі Ігор Малашевич. Минулого року у КРОПР головувала Україна.

Під час засідання було прийнято рішення щодо вдосконалення взаємодії підрозділів органів податкових (фінансових) розслідувань під час проведення профілактичних, оперативно-розшукових заходів і спеціальних операцій з протидії економічній злочинності держав-учасниць СНД. Також обговорено питання  щодо координації дій з органами галузевого співробітництва СНД з питань боротьби з порушеннями податкового законодавства та перспективи розвитку прикордонного співробітництва.

Крім того, участь у засіданні дала можливість представникам різних країн визначити актуальні напрями співпраці і нові підходи та методи створення перешкод транскордонній податковій (фінансовій) злочинності.

Просмотров: 915 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вторник, 23.04.2024, 11:50
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Октябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0