Запорожский Городской Союз Предпринимателей "Ника"

Главная » 2013 » Август » 27 » Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій поповнився новими моделями обладнання
23:25
Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій поповнився новими моделями обладнання

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій поповнився новими моделями обладнання

Для зручності платників податків оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. До переліку сертифікованих приладів додано ще 9 моделей.

Таким чином, всього користувачам касової техніки запропоновано 62 моделі реєстраторів, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.

Платники можуть обрати оптимальну для себе нову модель техніки або модернізувати наявний касовий апарат, приєднавши до нього відповідний модем.

Нагадаємо, що з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Для технічного переоснащення платникам встановлено перехідний період до 1 січня 2014 року – з цієї дати запроваджується відповідальність за неподання електронної звітності.

На сьогодні щоденно контрольно-звітну інформацію передають майже 82 тисячі одиниць касової техніки. Власникам цих реєстраторів вже не потрібно накопичувати велику кількість первинних документів на паперовій стрічці, вся інформація зберігається тільки в електронному вигляді.

Фахівці Міндоходів закликають платників не відкладати переоснащення реєстраторів розрахункових операцій на останні дні.

З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів (http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html).

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 02.08.13 №317.

84% митних декларацій оформлюється в електронному вигляді

В Україні продовжує зростати питома вага митних декларацій, оформлених в електронному вигляді. Протягом серпня 2013 року їхня доля складає 84%. При цьому, нагадаємо, в січні 2012 року митні декларації в електронному вигляді становили лише 2% від всього обсягу таких документів.

Завдяки прийняттю нового Митного кодексу та внесенню низки змін до Податкового кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України та Правління Національного банку України, електронне декларування стало основною формою спілкування підприємців з митницею.

Сьогодні на підставі електронних митних декларацій в Україні здійснюються такі операції як підтвердження фактичного вивезення товарів за кордон, державна реєстрація транспортних засобів, зняття експортно-імпортних операцій з валютного контролю та продаж іноземної валюти для проведення розрахунків підприємствами.

За оцінками фахівців Міндоходів, запровадження електронних митних декларацій сприяє скороченню фінансових та часових витрат підприємців на здійснення митних процедур. Подальший розвиток електронного декларування можливий за умови розширення сфери використання оформлених електронних митних декларацій іншими державними органами влади.

У запровадженні нових підходів до митного оформлення Міндоходів орієнтується на стандарти Всесвітньої митної організації, а також на рекомендації фахівців Світового банку. Активний розвиток електронного митного декларування, за оцінками фахівців, є одним з факторів, що сприятиме зростанню позицій України у рейтингу легкості ведення міжнародної торгівлі Trading Across Borders, який є складовою частиною щорічного дослідження Світового банку Doing Business.

Опитування щодо діючого інструментарію надання пропозицій

Шановні платники податків!

Міністерство доходів і зборів України розпочало он-лайн опитування щодо діючих інструментів надання пропозицій по удосконаленню податкового законодавства та їх недоліків. Анкета із відповідними питаннями розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України у розділі «Опитування».

Пропонуємо долучитися до процесу удосконалення інструментарію надання пропозицій, що потребують законодавчого врегулювання, шляхом прийняття участі у зазначеному опитуванні.

Продовжено підтримку програмного забезпечення «ДПС Захист звітності»

Продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності»

Шановні клієнти АЦСК ІДД!

До завершення розробки та впровадження нового програмного забезпечення для підписання та подання звітності до органів Міндоходів продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності».

Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів також пропонуємо використовувати більш зручне безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу.

Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за цим посиланням (http://acskidd.gov.ua/program_obespech).

Розроблено відеоінструкцію з самостійної генерації ключів підписувачем

Шановні клієнти АЦСК ІДД!

Нашим центром створено інформаційний відеоматеріал щодо самостійної генерації ключів підписувачем за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису – «ІІТ Користувач ЦСК–1».

Даний відеоматеріал буде корисним для посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності, які розглядають можливість отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД та відповідно до постанови КМУ від 28 жовтня 2004 року №1452 здійснюють генерацію особистих та відкритих ключів безпосередньо в установі.

Переглянути відеоматеріал можна тут http://www.youtube.com/watch?v=TXqhbBwU2tk

Офіційний інформаційний ресурс АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua

Коментувати в соцмережах:

Замінено сертифікат центрального шлюзу приймання електронної звітності

У зв’язку з утворенням Міністерства доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної митної служби України та Державної податкової служби України замінено сертифікат центрального шлюзу приймання електронної звітності Міністерства доходів і зборів України.

Платникам, які використовують видані Акредитованим центром сертифікації при Міндоходів (та іншими АЦСК у відповідності до формату) електронні цифрові підписи та програмне забезпечення, для шифрування електронної звітності на центр обробки електронної звітності Міндоходів необхідно використовувати технологічний сертифікат «MINRD_otr.cer», який розміщено за посиланням http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/edina-adresa/.

Особливості ввезення на митну територію України гуманітарної допомоги

Частиною 1 ст. 3 Закону України «Про гуманітарну допомогу» від 22.10.1999 № 1192-XIV зі змінами та доповненнями (далі – Закон 1192) визначено, що підставою для започаткування процедури визнання допомоги гуманітарною є письмова пропозиція донора про її надання.

Підставою для здійснення гуманітарної допомоги в Україні є письмова згода отримувача гуманітарної допомоги на її одержання. Отримувач гуманітарної допомоги має такі самі права на її використання, що і набувач гуманітарної допомоги (ч. 2 ст. 3 Закону 1192).

Визнання товарів (робіт, послуг) гуманітарною допомогою здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, у кожному конкретному випадку з урахуванням таких особливостей (ч.1 ст. 6 Закону 1192).

Не відносяться до гуманітарної допомоги підакцизні товари, крім:

автомобілів швидкої медичної допомоги, легкових автомобілів спеціального призначення для Міністерства внутрішніх справ України;транспортних засобів, призначених для перевезення більше ніж вісім осіб, що передаються для використання установам соціального захисту населення, державним закладам охорони здоров’я і навчальним закладам, громадським організаціям інвалідів, ветеранів війни та праці, Товариству Червоного Хреста України та його обласним організаціям, державним закладам системи реабілітації, фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт»;легкових автомобілів, які на момент ввезення на митну територію України були виготовлені не більш як вісім років тому, з об’ємом двигуна не більш як 1800 куб. см, що отримуються органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міською державною адміністрацією або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, для подальшої передачі інвалідам, які перебувають у встановленому порядку на обліку для отримання спеціального автотранспорту, на строк, визначений законодавством (ч. 2 ст. 6 Закону 1192).

Звільнення від оподаткування товарів (робіт, послуг) гуманітарної допомоги здійснюється у порядку, встановленому Податковим кодексом України та Митним кодексом України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ) (п. 4 ст. 6 Закону 1192).

Порядок взаємодії центральних органів виконавчої влади та Національного банку щодо визнання вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2013 № 241.

 Порядок митного оформлення вантажів гуманітарної допомоги затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2000 № 544 (далі - Порядок 544).

Митне оформлення гуманітарного товару здійснюється митницею за місцезнаходженням його отримувача тільки після проведення відповідного санітарного, ветеринарного, фітосанітарного, радіологічного та екологічного контролю. До отримання відповідних дозволів контролюючих органів гуманітарний товар передається на тимчасове зберігання під митним контролем отримувачу гуманітарної допомоги (п. 3 Порядку 544).

Товари гуманітарної допомоги для їх тимчасового зберігання з дозволу відповідного органу доходів і зборів можуть розміщуватися на складах організацій - отримувачів гуманітарної допомоги (ч.2 ст 201 Митного кодексу України (далі –МКУ)).

Загальний строк тимчасового зберігання товарів під митним контролем становить 90 календарних днів. Зазначений строк за заявою власника або уповноваженої ним особи може бути продовжений (але не більше ніж на 30 днів) органом доходів і зборів, за дозволом якого товари були розміщені на складі  (ч.1, ч.3 ст. 204 МКУ).

До закінчення строків зберігання, зазначених вище, товари, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем, повинні бути:

1) задекларовані до відповідного митного режиму; або

2) передані організацією - отримувачем гуманітарної допомоги відповідному органу доходів і зборів для зберігання та/або розпорядження відповідно до цього Кодексу; або

3) відправлені під митним контролем до інших органів доходів і зборів для їх подальшого митного оформлення; або

4) вивезені за межі митної території України (ч.4 ст. 204 МКУ).

Обов'язковій передачі органу доходів і зборів для зберігання підлягають товари, які до закінчення встановлених строків тимчасового зберігання під митним контролем на складах організацій - отримувачів гуманітарної допомоги не були задекларовані до відповідного митного режиму або такі, що декларувалися, але щодо яких після закінчення строків зберігання під митним контролем двічі надавалася відмова у митному оформленні (ч.1 ст. 238).

Витрати органів доходів і зборів на зберігання товарів, транспортних засобів відшкодовуються власниками цих товарів, транспортних засобів або уповноваженими ними особами. Розмір суми, що підлягає відшкодуванню, визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і розраховується в порядку, передбаченому для визначення собівартості платних послуг (ч.6 ст.239 МКУ).

Наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2012 № 731, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 09.07.2012 за № 1140/21452, затверджено Порядок відшкодування витрат за зберігання товарів та транспортних засобів на складах митних органів та Розміри відшкодувань за зберігання на складах митних органів товарів і транспортних засобів.

Декларування гуманітарного товару здійснюється його отримувачем самостійно або за його заявою митним брокером. Заява на декларування, складена у довільній формі, подається отримувачем гуманітарної допомоги до митниці за його місцезнаходженням (п. 4 Порядку 544).

При цьому митні брокери, які здійснюють декларування товарів у зоні діяльності відповідної митниці, забезпечують декларування гуманітарних товарів згідно з графіком, що затверджується керівником цієї митниці (п. 5 Порядку 544).

Митне оформлення гуманітарного товару із звільненням від оподаткування митними платежами здійснюється митними органами за наявності рішення відповідного спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги про визнання товару гуманітарною допомогою з урахуванням положень ст. 14 Закону 1192 (п. 7 Порядку 544).

Плата за виконання митних формальностей поза місцем розташування органів доходів і зборів або поза робочим часом, що встановлена ч. 8 ст. 247 МКУ, не справляється при ввезенні на митну територію України товарів гуманітарної допомоги (п. 5 ст. 6 Закону 1192).

Критерии риска и периодичность проверок Госценинспекцией

Действует постановление Кабмина от 01.08.2013 N 533, которым утверждены критерии оценки степень риска от осуществления хоздеятельности, связанной с продажей (реализацией) товаров, относительно которых установлено государственное регулирование цен, и по которым определяется периодичность осуществления плановых мероприятий госнадзора Госценинспекцией.

1. Для субъектов хозяйствования с высокой степенью риска - не чаще одного раза в год. Высокая степень риска присваивается субъектам хозяйствования, которые:

• занимают монопольное (доминирующее) положение на рынке;

• являются субъектами естественных монополий;

• осуществляют продажу (реализацию) товаров с государственным регулированием цен на сумму от 5 млн. грн. в год;

• осуществляют продажу (реализацию) товаров с государственным регулированием цен, если цены на такие товары повышены более чем на 10 % в течение одного месяца;

• допустили в течение последних трех лет, но не менее как по результатам двух последних мероприятий госнадзора (контроля), нарушения требований законодательства о ценах и ценообразовании.

2. Для субъектов хозяйствования со средней степенью риска - не чаще одного раза в два года. К указанной категории относятся субъекты хозяйствования, осуществляющие:

• продажу (реализацию) товаров, относительно которых установлено государственное регулирование цен, на сумму от 3 до 5 млн. гривен на год;

• продажу (реализацию) товаров, относительно которых установлено государственное регулирование цен, цены на которые повышены более чем на 10 % в течение трех месяцев.

3. Для субъектов хозяйствования с низкой степенью риска (т. е. тех, которые осуществляют продажу товаров с государственным регулированием цен и не отнесены к предыдущим двум категориям) - не чаще одного раза в пять лет.

Если в течение последних трех лет, по результатам двух последних проверок, не выявлено фактов нарушения законодательства о ценах и ценообразовании, следующая плановая проверка должна быть не ранее чем через период времени, установленный для соответствующей степени риска, увеличенный в 1,5 раза.

Просмотров: 1057 | Добавил: kolyaka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Четверг, 18.04.2024, 18:33
Приветствую Вас Гость

Поиск

Календарь

«  Август 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архив записей

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 54

Друзья сайта

  • Асамблея ГО МСБУ
  • Политическая партия "Новая жизнь"
  • Верховна Рада України
  • Офіційний портал Запорізької міської влади
  • ТОВАРИСТВО ПІДПРИЄМЦІВ "КРАЙ"
  • Статистика


    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0